Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 26" voorwiel Ryde Big Bull met PV-8 dynamo (velgrem!!) - Forum Wereldfietser

26" voorwiel Ryde Big Bull met PV-8 dynamo (velgrem!!)

Nieuw 36 spaaks Ryde Big Bull voorwiel met shutter Precision PV-8 dynamo.

Ik vond dat mijn vorige fiets na 10 jaar toe was aan nieuwe velgen en omdat ik brede Almotion banden gebruik op lagere druk (2,6 bar) had ik besloten om Ryde Big Bull velgen te nemen. Frank van XXL bike in Wetteringen heeft die voor mij hand gespaakt en gelijk mijn oude Shimano dynamo vervangen door een Shutter precision PV-8 dynamo. Waarom dit hele verhaal, nou hier is de "ellende" begonnen :? . XXL bikes is ook dealer van Velotraum en mijn partner rijdt al enkele jaren een Velotraum en na het zien van al dat mooi's bleef het kriebelen en heb ik de knoop doorhakt en een nieuwe Velotraum met pinion gekocht en de nieuwe velg wou ik gebruiken in de nieuwe fiets. Fout dus, schijfremmen en de velg was voor mijn Magura MT33 remmen.

Dus wie graag een goed 26" velg wilt hebben met dynamo mag hem voor €100 hebben.

Bijlagen

Dag Igor, ik heb wel belangstelling, even afhankelijk van waar je woont ( ivm afhalen).
Mag uiteraard ook via PB.

Erik
Voorwiel is inmiddels verkocht .