Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Spulletjes te koop; oa Garmin etrex 30, BM verlichting - Forum Wereldfietser

Spulletjes te koop; oa Garmin etrex 30, BM verlichting

Ik heb net een kleine opruiming gehouden van fietsspullen die ik heb liggen en niet (meer) gebruik. Met het oog op de fietsersbeurs in Ede aankomend weekend kan ik er misschien mensen blij mee maken. Ik kan het dan meenemen naar de beurs. Dus laat het me even weten als je geïnteresseerd bent in een van onderstaande. Mocht je geïnteresseerd zijn in meerdere dingen doe een overname voorstel.

Ik heb te koop:
- Schwalbe Almotion buitenband in originele verpakking 50x622 a euro 20,00 DEZE IS VERKOCHT

- Verschillende binnenbanden - per stuk euro 2,00:
- 2x Schwalbe # 17 (ongebruikt)
- 1x Schwalbe # 19 (in originele verpakking) geschikt voor 50-584 t/m 62x584/ 40-622 t/m 62-622/ 40-635
- 1x schwalbe # 19 (ongebruikt) geschikt voor 50-584 t/m 62x584/ 40-622 t/m 62-622/ 40-635
- 1x Sunlite (29x2.00-2.40 (ongebruikt)

- Garmin Etrex + SD-kaartje + lanyard + stuurbevestiging + 2x reserve screenguards a euro 80,--
Het scherm is nog volledig zonder krassen ivm gebruik screenguards. Verder heeft de etrex lichte gebruikssporen. DEZE IS VERKOCHT

- BM verlichting voor- en achterlicht - samen euro 25,00 DEZE ZIJN VERKOCHT
- voorlamp is de BM IXON IQ premium
- achterlicht: IXBACK (senso)
Ze zijn beidde zo goed als nooit gebruikt.

Topeak pomphouder voor Micro Rocket/ Pocket DX (in originele verpakking) - 2 euro

Bijlagen

Ik heb je een PB gestuurd voor de verlichting.
Als het een 28inch band is wil ik hem overnemen ben zondag op de beurs
Hans, het inderdaad een 28" band.