Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Santos Travelmaster 2.6 - Forum Wereldfietser

Te koop: Santos Travelmaster 2.6

Te koop;

Santos Travelmaster 2.6
Hoogte 21 inch [53cm], ben zelf 1.84m en veel langer moet je niet zijn, kleiner gaat wel
km stand 8200km
XT Deore derailleurs en shifters
Magura HS33 remmen [ laatste versie, die remmen lekker hard]
Tubus voor- en achterdrager
Schwable Almotion vouwbanden 55mm
Ergon handvatten met lange bar-ends
Bij verkoop komen er een nieuwe ketting en cassette op, deze zijn nu versleten.
Hij is zo goed als nieuw, bijna geen lakschade wel normale gebruikssporen op de dragers.
Op de voorkant geen Santos logo maar een Z als logo

Lekker stabiele vakantie fiets die ook erg lekker stuurt, goed onderhouden en klaar voor nieuwe avonturen.
Forum prijs is 1100 euro.
Bel, km-teller, bidonhouders en verlichting gaan er nog af.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik mis wanneer de fiets is aangeschaft. En of je de 1e eigenaar bent of niet alsmede is de aankoopbon aanwezig.
Ben de 1e eigenaar, vandaar die Z op de voorkant en hij is een jaar of 7 oud.
Die "Z" triggerde mij.
Ook gezien in dit draadje: viewtopic.php?f=11&t=23735&p=225376#p224916
Dan zou de fiets 9 jaar zijn, maar 7 of 9 maakt m.i. niet uit, mits goed onderhouden. Zo te zien zijn sinds het andere draadje enkele onderdelen vervangen.
JanH schreef:
zo 02 feb, 2020 14:49
Die "Z" triggerde mij.
Ach, Santos wil er best een Zantoz van maken als je dat wil.

Zo heeft ook de ambulance, politie en handhaving een eigen bestickering op de fiets. En zo kreeg bijvoorbeeld ook de fiets van Michiel v/d Brink een eigen thema met Sint Christophorus.

Zonder stickers af laten leveren kan ook nog. (-:
Wat gaat de tijd hard :shock:
Maar goed, km stand is 8200km op dit moment, is niet veel maar een ging de eerste jaren veel met een zeekajak op pad en dan heb ik ook nog iets met motoren en er is ook nog een MTB :wink:
Is idd het een en ander vervangen, het stuur is een M10 stuur van Santos, de XT naven zijn vervangen voor naven met industrie lagers aangezien de XT naven niet erg betrouwbaar zijn in een vakantiefiets en de remhendels zijn het laatste type HS33, het model hier voor vond ik niet erg goed remmen.
Mijn nieuwe fiets is er 8)

Afbeelding

Binnenkort mijn oude van een nieuwe ketting en cassette voorzien.
Mooie kleur.....
Nu zonder 'Z' :D
Hij heeft nu een onderhoudsbeurt gehad en een nieuwe XT cassette en gouden KMC ketting
Komt nu ook met Xpedo XMX24MC pedalen, erg licht maar sterk

Nu tijdelijk in de aanbieding met Pasen, 950 euro voor iemand die er blij mee is :wink:
Hoe hij er nu bij staat.

Afbeelding

Afbeelding
Gewoon een vraag. Geen kritiek :)
In de eerste foto's zit er een andere zadelpen op dan bij de laatste foto's
Hoort de zadelpen zo bij de eerste foto's? Of is hij in de loop van tijd verbogen?
Andere manier van set back dan ik gewend ben :)
Had het ook gezien 8)
Zal weer recht gegroeid zijn in de tussentijd :wink:
M276 schreef:
zo 12 apr, 2020 10:48
Gewoon een vraag. Geen kritiek :)
In de eerste foto's zit er een andere zadelpen op dan bij de laatste foto's
Hoort de zadelpen zo bij de eerste foto's? Of is hij in de loop van tijd verbogen?
Andere manier van set back dan ik gewend ben :)

Klopt, ik wou wat verder naar achter zitten ivm met de lijn knie/pedaal, kon toen moeilijk een pen vinden met de gewenste set-back en heb toen bij Aliexpress een carbon pen besteld, best degelijk ding maar ging er wat moeilijk in en uit en er bij de laatste controle zag ik een scheurtje in de lengte van de pen.
Heeft het toch een jaar uitgehouden met 88 kilo er op en een ruige rijstijl, maar denk dat hij het met geweld er in uit gedraaid worden het minst leuk vond..
... en heb hem vanmiddag verkocht dus mag op slot hier..
M276 schreef:
zo 12 apr, 2020 10:48

Andere manier van set back dan ik gewend ben :)
Thomson doet het ook zo met de setback, zo heeft de mijne ook een knik erin :)
Verkocht