Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Snel Safari 1995 - Forum Wereldfietser

Snel Safari 1995

DSC02565.JPG
DSC02564.JPG
Te koop voor hoogste bieder: Snel safari hybride vakantiefiets, bouwjaar 1995, 56 cm, 27 versnellingen, Shimano Deore derailleurs en remmen, Mavic velgen, voor- en achterdragers. Te vervangen: pignon en ketting, remkabels, zadel. Wegens overcompleet.
Dus als ik € 5,- bied en ik ben de enige dan ben ik als hoogste bieder de nieuwe eigenaar? Of heb je een richtprijs?
Dan zit je denk ik met het ding... :D
Als de aanbieder vijf euro biedt om hem op te komen halen blijft die denk ik nog staan. Dit is een leuke fiets voor de kringloop of ander opknapfietsenproject, maar ben bang niet voor hier vanwege te veel mankementen en je zal eerst goed door de aanslag en roest heen moeten kijken of het überhaupt wat is.
Wel een beetje flauw zo, pas dan je advertentie aan en geef aan wat je ondergrens is.
_Peter_ schreef:
za 08 feb, 2020 00:13
Dit is een leuke fiets voor de kringloop of ander opknapfietsenproject
Met twee gastdocenten uit het hoge noorden en het diepe zuiden zijn hier vast een paar leuke workshops mee te vullen (zie dit en dit draadje) ;) .
_Peter_ schreef:
za 08 feb, 2020 00:13
Dit is een leuke fiets voor de kringloop of ander opknapfietsenproject, maar ben bang niet voor hier vanwege te veel mankementen en je zal eerst goed door de aanslag en roest heen moeten kijken of het überhaupt wat is.
Zolang die roest oppervlakkig is en frame en vork recht, best wat leuks van te maken toch?
Jurr schreef:
za 08 feb, 2020 12:41
_Peter_ schreef:
za 08 feb, 2020 00:13
Dit is een leuke fiets voor de kringloop of ander opknapfietsenproject, maar ben bang niet voor hier vanwege te veel mankementen en je zal eerst goed door de aanslag en roest heen moeten kijken of het überhaupt wat is.
Zolang die roest oppervlakkig is en frame en vork recht, best wat leuks van te maken toch?
Precies, en als het een Bridgestone was dan bod ik er wellicht zelfs een paar tientjes voor ... als onderdelen-leverancier.

Als opknap-project lijkt het me een goede start mits de mitsen deugen ... qua "marktwaarde" is de fiets in deze toestand evenwel meer een rand-verschijnsel (je moet immers om te beginnen al een liefhebber zijn van de traditionelere randonneurs-geometrie).
Toch bied ik € 5,-. Als ik 'm tenminste niet hoef op te halen in Groningen, Den Helder, Vlissingen of Heerlen.
Rix schreef:
za 08 feb, 2020 14:00
Toch bied ik € 5,-. Als ik 'm tenminste niet hoef op te halen in Groningen, Den Helder, Vlissingen of Heerlen.
Derk VII heeft als "standplaats" Utrecht aangegeven, dat is ook heel passend bij een SNEL.
De fiets is in Utrecht Overvecht te zien. Geen randonneurs, maar Shimano Deore LX schakelaars. Iemand met beter gereedschap, meer tijd en handigheid dan ik, kan dit tot een redelijke fiets verbouwen. Inmiddels is elders €50,= geboden.
Foto's velgen

Bijlagen

Is verkocht voor €50,=