Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Santos Travelmaster 2.6 met Rohloff naaf - Forum Wereldfietser

Te koop: Santos Travelmaster 2.6 met Rohloff naaf

Mijn partner heeft een paar jaar geleden haar Santos vervangen door een elektrische fiets. Ik krijg steeds meer moeite om haar bij te houden, dus ik ga die stap nu ook zetten.
Daarom bied ik mijn Santos Travelmaster 2.6 Alu met Rohloff naaf te koop aan. Ik heb met deze fiets (als eerste eigenaar) in 10 jaar ongeveer 26000 km gereden, in het algemeen over goede wegen in Europa..
De fiets is altijd goed onderhouden en ziet er dus prima uit.

Eigenschappen:

Santos Travelmaster 2.6 alu 19 inch excenter
Heerlijke Rohloff-naaf
Excentrische trapas (dus zeer eenvoudig ketting spannen)
Santos stalen Travelmaster voorvork (extra sterk)
Achterdrager: Santos Pack Rack, extra sterk, met dubbele ophangmogelijkheid (made by Tubus)
Klickfix houder voor stuurtas
Spatbord: SKS zwart
Standaard: Pletscher
Slot: Axa Defender met anti diefstal chip
Stuur: Ritchey mountainbike
Handvatten: Ergon GP1
Stuurpen: verstelbare aluminium stuurpen 120 mm
Zadel: Selle Royal
Zadelpen: Ritchey
Crankstel en bracket: lichtgewicht aluminium
Ketting: KMC X1 Rohloff/single speed
Remmen en remgrepen: velgremmen Shimano LX v-brake
Voorwiel: handgemaakt met XT naaf zilver vakantiewiel (extra sterk)
Achterwiel: handgemaakt met Rohloff naaf zilver vakantiewiel (extra sterk)
Pedalen: Wellgo
Banden: 2x Schwalbe Marathon Plus Performance Line SmartGuard 26 x 1,75 en 1 extra Schwalbe Big Apple met binnenband
Bidonhouder en een houder voor grote flessen

Rohloff Speedhub reinigingsolie + All season olie + spuit
Rohloff Easy-Set (voor eenvoudige reparatie schakelkabel)
Rohloff tandkransafnemer

Vraagprijs: € 1300
Als je een serieus bod gaat doen bedenk dan dat deze fiets nu nieuw ongeveer € 3700 kost.


Zie mijn advertentie op marktplaats voor meer foto's: https://www.marktplaats.nl/plaats/m1512 ... ousPage=lr

Bijlagen

Vraagprijs is volgens mij verplicht
En je link moet je eerst uitloggen bij marktplaats. Anders gaat het niet werken.
Dit is de werkende link naar marktplaats: https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Ik had verleden jaar min of meer dezelfde afweging met mijn Avaghon S28. Ook Rohloff en fietsen in Europa gedurende de laatste 9 jaar en die km's.
Heb uiteindelijk besloten om via bike4travel een Pendix aan te schaffen en zo de fiets te upgraden tot e-bike. Fiets nu ook veel in NL en EU met hondenkar erachter. Geen moment spijt van die upgrade. Te overwegen, zeker als je geen afscheid van huidige fiets kunt nemen en de verwachting dat tie nog wel wat jaren mee gaat (anders bouwen we de Pendix wel om)
Mijn Santos is verkocht. Ik wens de nieuwe eigenaar veel plezier op zijn weg naar Lourdes.