Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Vaude tassen / Tubus dragers / UVEX helm - Forum Wereldfietser

Te koop: Vaude tassen / Tubus dragers / UVEX helm

Bij deze te koop. Tassen en helm zijn een enkele keer gebruikt. Helm past mij toch niet goed en heeft een vakantie in de tas gezeten. Het is een UVEX Jakkyl, met en zonder kinbescherming te gebruiken, dus zowel voor rustig off-road als de serieuze afdaling.
Tassen zijn niet waterdicht, er zit wel een regenhoes bij. Het is een set achtertassen.
Doe een redelijk bod en haal ze op!! Richtprijzen; Tassen 35 helm 60.
IMG_3682.jpeg
IMG_3679.jpeg
IMG_3416.jpeg
De dragers hebben een lang leven op verschillende fietsen achter de rug. Gratis afhalen als je iets lekkers meeneemt en ze ook echt gaat gebruiken ;-) achterdrager gereserveerd!
IMG_3675.jpeg
IMG_3677.jpeg
Wie kan ik blij maken met een voordrager voor een geveerde vork die nog met schroeven boven aan de voorpoten geklemd zit?

Achterdrager is de Tubus Vega
Wauw, nog een echte Tubus Swing! Niet meer te koop. Daar zullen best veel mensen geïnteresseerd in zijn. Hebben we jaren mee gefietst.
de Vega heeft een nieuw baasje gevonden!
Hallo,

Een beetje laat misschien, maar heb je de Tubus Swing nog liggen?

Met vriendelijke groet,

Ben
benheinsbroek schreef:
do 13 mei, 2021 08:39
Hallo,

Een beetje laat misschien, maar heb je de Tubus Swing nog liggen?

Met vriendelijke groet,

Ben
PB gestuurd en de helm is ooit verkocht
Hoi Ben,

je vraag naar de swing staat nog open….ik heb je wel een pb gestuurd maar die heb je blijkbaar nog niet gelezen. Dus ja, hij is er nog!

Groeten Bert