Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop signature traveler - Forum Wereldfietser

Te koop signature traveler

Hallo ik heb een Koga signature traveler te koop. De fiets heb ik in 2017 nieuw aangeschaft. Er zit een Rohlofnaaf en Son verlichting op. Magura Hs 33 velg remmen. Tubus dragers voor en achter. Maat is 54. Doe een redelijk bod heb al via de bekende internet handelaren 2000 euro aangeboden gekregen. Grt Bas
Heb je een link naar Marktplaats?
Of foto's?
Ik plaats even een kleine kanttekening:
Wil je van je fiets af óf wil je dat je fiets een mooi tweede leven krijgt?

Persoonlijk is het mij meer waard om mijn fiets te verkopen aan iemand die ‘m ook daadwerkelijk gaat gebruiken. Verder geen interesse overigens.
Klopt inderdaad dit is de advertentie. Ik wil inderdaad dar de fiets een mooi tweede leven krijgt. vandaar ook dat ik hem hier aanbied.
Bas.nl schreef:
vr 27 mar, 2020 18:20
Klopt inderdaad dit is de advertentie. Ik wil inderdaad dar de fiets een mooi tweede leven krijgt. vandaar ook dat ik hem hier aanbied.
Lekker verkopen aan die harkers dan...kunnen zij de prijs weer met 500 omhoog gooien...
@ Shadow,
Wat zijn we weer positief...
:cry:
Shadow schreef:
vr 27 mar, 2020 20:53
Bas.nl schreef:
vr 27 mar, 2020 18:20
Klopt inderdaad dit is de advertentie. Ik wil inderdaad dar de fiets een mooi tweede leven krijgt. vandaar ook dat ik hem hier aanbied.
Lekker verkopen aan die harkers dan...kunnen zij de prijs weer met 500 omhoog gooien...
je doet net of ik een misdaad hebt begaan. ik bied hier gewoon een fiets aan.
Nee hoor, maar het zinnetje;
Bas.nl schreef:Doe een redelijk bod heb al via de bekende internet handelaren 2000 euro aangeboden gekregen. Grt Bas
is al genoeg, die fiets is dat misschien wel waard, maar ieder bod onder 2000 is voor jou verlies en zo wordt de prijs lekker hoog gehouden door een aantal handelaartjes die alles opkopen en voor te veel aanbieden. Als je er aan mee doet heb je een goeie prijs voor je fiets, staat ie straks voor 2750 te koop bij JH ofzo...
Het bod bij de fiets kan ook lager zijn dan per mail, want dan hebben ze ineens allerlei opmerkingen.
Maar ze zijn er dan, hebben het geld bij zich, en dan ga je wel eens voor een lager bod als per mail geboden is door dezelfde man.
Maar je biedt een fiets aan en er komt iemand langs met een voor jou acceptabel bod, dan ben je natuurlijk vrij om te verkopen.

En kijk eens op Marktplaats: bijna alle tweedehands Santossen, Idworxs, dure Koga's en Avaghons (zeker met Rohloff/Pinion) staan bij de bekende handelaren.
Waarschijnlijk hebben ze deze als zoekopdracht opgeslagen, en krijgen ze een bericht als er een interessante fiets wordt aangeboden, en dan gaan ze erop af.
bas.nl biedt inderdaad gewoon een fiets aan voor een prima prijs :D en hij is vrij om hem aan wie dan ook te verkopen.

dat er een paar een soort van markt-afstropers/-opkopers actief zijn staat daar los van. ik vind dat ook onwenselijk want het maakt de boel duurder en niet 'beter', maar ja, zo werkt helaas de economie en samenleving.

ik zie het wat ruimer en lees bijvoorbeeld net op nos.nl dat een leider van een groot land betogen dat we wel iets aan de corona moeten doen, maar dat vooral de economie weer moet gaan draaien.... geld regeert, nog steeds, en veel mensen vinden iets wat voor veel wordt aangeboden en waar veel/meer van is erg aantrekkelijk. dit zie je in allerlei koopgedrag terug...
"waarde" kan meer betekenissen hebben dan "prijs" en "bedrag in euro's", maar breng dat mensen maar eens aan hun verstand. de buurman een nieuwe auto, wij ook een nieuwe auto :oops: :shock:

als ik zo'n fiets zou zoeken, zou ik best voor deze fiets 2100 euro willen betalen: een mooi en waardevol gebruiksartikel.
Als je van "traveler" -> traveller maakt heb je misschien meer kans dat jouw fiets op Marktplaats gevonden wordt.
bedankt voor jullie reacties. ik hoef voor de fiets ook niet meer te hebben dan een handelaar biedt maar geef hem ook niet weg..Als ik het mezelf makkelijk zal willen maken verkoop ik de fiets aan een handelaar.
En bedankt voor de tip Davinci zal hem aanpassen.
Shadow schreef:
za 28 mar, 2020 07:03
Nee hoor, maar het zinnetje;
Bas.nl schreef:Doe een redelijk bod heb al via de bekende internet handelaren 2000 euro aangeboden gekregen. Grt Bas
is al genoeg, die fiets is dat misschien wel waard, maar ieder bod onder 2000 is voor jou verlies en zo wordt de prijs lekker hoog gehouden door een aantal handelaartjes die alles opkopen en voor te veel aanbieden. Als je er aan mee doet heb je een goeie prijs voor je fiets, staat ie straks voor 2750 te koop bij JH ofzo...
Ik heb deze zin er ingezet omdat ik gek word van de mensen die 300 euro bieden en als je dan aangeeft dat dit te laag is je allerlei verwensingen naar je hoofd krijgt.
Ja die hou je toch, ik snap je ergernis daar ook in :D
Ik heb ook slechte ervaringen met mp. Daarom communiceer ik dan uitsluitend via de telefoon, mondeling bedoel ik. Ik kwam er na een tijd namelijk achter dat vrijwel niemand die alleen berichtjes stuurt echt geïnteresseerd is, zelfs al hebben ze een zeer serieus bod gedaan. Dan kon ik er wel achteraan huppelen om ze te bereiken, maar dat lukte niet.
Het hangt wel behoorlijk af van wat je verkoopt.
Lijkt verkocht te zijn.