Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rih z 850, prima budget vakantie en tour maat 56cm - Forum Wereldfietser

Rih z 850, prima budget vakantie en tour maat 56cm

Overbodig geworden, Te koop stevige en lichte rih 850, handmade, bina nieuwe 9 speed achter, nog goede drie blad voor, goede ketting en remblokjes. Met stevige bagagedrager, nokjes voor voordrager en 3 bidons. Kettingkast, slot, standaard, licht, kwaliteitspedalen.
Mooie budget vakantiefiets. 56cm frame, eenvoudig verstelbare stuurpen. Met bijzonder stuur, kan eenvoudig met recht stuur omgebouwd (kan ik evt doen)
prima kwaliteit fiets. Dacht aan 150 euro, hoger bieden mag.
hoe ik de foto’s kan draaien weet ik niet.....
8DE6800D-5635-465C-BB25-6D0D8F0FE017.jpeg
F6F6CC54-8488-46B0-A881-391E08253948.jpeg
7D8E88B6-1D3D-4CCC-B76E-8AB1DEF0F8F6.jpeg
BAB898E9-F000-4D87-9262-D6EC394B3439.jpeg
C29C3160-2D01-4093-960C-8FE89B27B5EC.jpeg
Er zouden op dit forum ook best liefhebbers kunnen zijn voor de racefiets die je te koop hebt met de shimano 600-groep.

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... e-top.html
Dat is inderdaad een mooi fietsje, jammergenoeg te klein voor mij.
Er zitten oogjes op voor een bagagedrager, dan wat dikkere banden erop en dan heb je een leuke fiets voor een B&B/hoteltrip.
ik heb hiervan de tourfiets is een geweldige fiets al veel tochten mee gereden en bevalt mijn prima
gr
Ronaldi schreef:
zo 29 mar, 2020 19:12
hoe ik de foto’s kan draaien weet ik niet.....
Je iOS device verkopen.... het is naar ik lees een bekend probleem van met name iPads dat de rotatie-informatie in het bestand niet netjes wordt overgedragen als je er iets buiten de Applewereld mee gaat doen. Je kunt proberen met een willekeurig beeldbewerkingsprogramma het probleem te fixen, al heb ik geen idee of laden en weer opslaan, of 'opslaan als' al genoeg is dan )
Leon schreef:
ma 30 mar, 2020 10:29
Ronaldi schreef:
zo 29 mar, 2020 19:12
hoe ik de foto’s kan draaien weet ik niet.....
Je iOS device verkopen....
Het is niet alleen iOS. Ik heb er met mijn Motorola op Android One ook problemen mee. En nee, ik weet het antwoord ook niet.
Met de laptop lukt het wel om ze recht te plaatsen..
Volgende keer de camera op zijn kop houden maar.
Maar, dit is de andere fiets die door de schuuropruiming er uit moet, Mooi stalen frame, met nokjes achter voor een retro dragertje en met ruimte voor brede banden. Chroom, banden, lagers, ketting en tandwielen allemaal erg goed. Zelfs de mooie originele japanse pedalen opnieuw ingevet.
$_86.JPG
$_89.JPG
$_866.JPG
Mooi.
Is de RIH nog steeds te koop en geschikt voor iemand van 1,9m?
JanWild schreef:
za 25 apr, 2020 18:17
Is de RIH nog steeds te koop en geschikt voor iemand van 1,9m?
Of ie nog beschikbaar is, is aan de verkoper.

Maar een normaal frame (met oversized buizen) van 56 cm? Ik zou zeggen, zoek een groter frame!
Overigens, lijkt me voor de rest een prima fiets
Is net verkocht voor erg weinig geld...
Ongeveer voor de prijs van de nieuwe onderdelen.
Je telefoon horizontaal houden wil ook wel helpen. En recht zetten in Windows Paint.