Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Brooks B17 special dames model - Forum Wereldfietser

Brooks B17 special dames model

Dit zadel is verkeerd geleverd .

Had nog gebeld of dit het geschikte model was voor heren. Ja want het is de 275mm versie. . Staat/stond ook zo vermeld op de site. Printscreen aanwezig.

Het Dames model is 242 mm. Het zadel toch nog even op mijn toerfiets gemonteerd maar het is echt niet geschikt voor mijn postuur.

Omdat het zadel op mijn fiets is gemonteerd kan ik het niet retour zenden. Algemeen genomen komen leren zadels is niet in aanmerking voor ruilen.

Dit zadel is op 1 mei 2020 besteld en op 2 mei dezer geleverd. Zie onderstaand. Bij interesse originele factuur beschikbaar.

Orderbevestiging

Geachte Heer xxxxx 01-05-2020
Hartelijk dank voor uw bestelling bij hollandbikeshop.com.
Overzicht bestelling

Uw ordernummer #xxxxxxx
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Aantal Artikelnummer: Artikelen Prijs Totaal 1671136
Brooks B17 Fietszadel Special - Bruin
Subtotaal: € 104,95
Verzendkosten: € 0,00
Totaal: € 104,95
BTW 21%: € 18,21


Zadel verkeerd in nieuwstaat en slechts tien minuten op de fiets gemonteerd.

Vraagprijs 65 euro exclusief verzendkosten.

zie nieuwprijs en foto
Als jij het aantoonbaar goed hebt besteld en zij het verkeerd hebben geleverd zou ik er toch op staan het te mogen ruilen. Is hun en niet jouw probleem.
Holland Bike Shop staat niet bekend om de beste service, maar de aanhouder wint.
De heren de lange punt en de dames de korte punt vanwege de rok bij het opstappen, inmiddels beheersen de meeste de mannenzwaai. Ik fiets met b17 narrow en b17s, veel verschil merk ik niet.
Bericht dubbel geplaatst, deze mag weg