Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Trekkingfiets Jan Janssen, Rohlhoff naaf dames 53 cm - Forum Wereldfietser

Te koop Trekkingfiets Jan Janssen, Rohlhoff naaf dames 53 cm

Te koop een perfect onderhouden trekkingfiets, vakantiefiets merk Jan Janssen Rohnin.
aluminium frame kleur wit met rode accenten.
Rohlhoff naaf
Son Edelux naaf en Son E3 Pro led koplamp
Magura HS33 hydraulische remmen met extra remblokken meegeleverd.
Schwalbe Marathon Mondial banden met ruim profiel 40 mm

De fiets is altijd perfect onderhouden geweest en in januari 2020 is nog een grote onderhoudsbeurt uitgevoerd met o.a. Rohloffnaaf nieuwe olie (elke 5000 KM) en binnen schakelkabels . nieuwe KMC ketting en tandwiel achter. bracket lagercups en alles gesmeerd en opnieuw afgesteld.

bieden alleen op Marktplaats advertentie nr 1566945720 met een vanaf-bod van € 1000,00
vragen kunnen via dit berichten kanaal gesteld worden.

Bijlagen

Francis Roelofs schreef:
za 20 jun, 2020 22:43
Te koop een perfect onderhouden trekkingfiets, vakantiefiets merk Jan Janssen Rohnin.
aluminium frame kleur wit met rode accenten.
Rohlhoff naaf
Son Edelux naaf en Son E3 Pro led koplamp
Magura HS33 hydraulische remmen met extra remblokken meegeleverd.
Schwalbe Marathon Mondial banden met ruim profiel 40 mm

De fiets is altijd perfect onderhouden geweest en in januari 2020 is nog een grote onderhoudsbeurt uitgevoerd met o.a. Rohloffnaaf nieuwe olie (elke 5000 KM) en binnen schakelkabels . nieuwe KMC ketting en tandwiel achter. bracket lagercups en alles gesmeerd en opnieuw afgesteld.

bieden alleen op Marktplaats advertentie nr 1566945720 met een vanaf-bod van € 1000,00
vragen kunnen via dit berichten kanaal gesteld worden.
Ik denk dat die lamp een supernova E3 Pro is, die van Son zijn niet zo groot. Maar het lijkt wel of er haast niet op die fiets gefietst is, zo goed ziet die er op de foto iig nog uit.
Ha Francis,
Lees ik er nu overheen of staat er geen frame maat bij? En waar is deze fiets te koop? Ik woon zelfs in Amsterdam en Utrecht (huis van mijn vriendin).
Vriendelijke groet,
Henk
53 cm
Staat in de topic titel :)
Is gereserveerd, zie ik op MP.
Fiets is verkocht. Kan slotje op.