Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen - Forum Wereldfietser

fietsen

wegens inperken hobby: aangeboden

►GIANT EXPEDITION heren 54, stalen frame LX –STX 3x8 (cantilevers) = vraagprijs 195 euro
i.o met v-brakes en/of volledig LX (silent clutch) : prijs n.o.t.k.

► KOGA Terra Liner (heren 54), stalen frame (dikke driehoekige schuine onderbuis) STX 3x8 V-brakes
vraagprijs = 395 euro

Je hebt wel uiteenlopende maten. Eerder had je het volgende koopje:


Forum: Te koop/Te ruil Geplaatst: Wo 18 Aug, 2004 20:31 Onderwerp: te koop: GIANT EXPEDITION (klassieker) – 62 cm
62 cm herenframe – gelugd staal, double butted
3x 6 versnellingen
inbouwbreedte achteras 126 mm
gave onderdelen: Deore achter- en voorderailleur (downpull), Deore crankstel B-124 (48-38-28 = biopac ...

Ben je in twee jaar tijd zoveel kleiner geworden?

Heb je die fiets met dat 60 cm frame al verkocht?

Volgens mij vertrouw je de boel niet zo erg. Of zie ik dat verkeerd?
Is die Pieterse een oude bekende?

Daar zit wel wat in, ik ben ook benieuwd naar de achtergrond van beide fietsen. :wink:

re

ik ben wel geïnteresseerd in die koga;
Enkele vragen:
1) is die fiets geschikt om 3 weken in schotland rond te toeren? (I.e: is alles in orde)
2) kan je de papieren voorleggen?
3) Van waar ben je? ik woon in BE en kan elke die fiets komen halen als je hem in de buurt brengt van een (groot) station
4) Ikzelf ben 1.76 groot. Ik dacht dat deze fiets op mijn maat is, klopt dat?

PIETERSE: zit je hier handeltjes te voeren? Dan verwijzen we je graag naar Marktplaats of Speurders...

Steeds weer je hobby beeïndigen en dan uiteenlopende maten verkopen riekt naar handel, bewijs ons even het tegendeel...

Ellen

Geen bewijs van tegendeel -> verwijderen die handel!!!
Of vraag of je een banner mag/kan plaatsen op de website...

Voor de goede orde: het zit "goed" met deze fietsen, door mij in alle openheid aangeboden (en waarom ook niet?) Maar ik heb hier (en op deze manier) geen zin om en ander verder uit te leggen. Alleen aan werkelijk geïnteresseerden.

Maar waarmee het mi NIET goed zit: die manische fobie, bijkans hetze van een aantal aangesloteen bij de Wereldfietser, een organisatie waarbij ik me thuis dacht te weten. En waar ik meende dat in principe ook de spullen het beste terecht zouden kunnen komen. Maar voor mij hoeft het niet meer: inderdaad opzouten met die "handel", haal de "advertenties" er maar af.

Desondanks, niettemin blijf ik wel geintereseerd in die fiets. Je kan me mailen op hosti at telenet punt be

Ik ben welliswaar geen lid, en bemoei me wellicht met zaken waar ik me niet mee hoor te bemoeien...maar waarom mogen mensen geen zaken verkopen via dit topic? Waar is het anders voor bedoeld? Ik zie het onderscheid niet zo. Wellicht kan iemand me het uitleggen, voordat ik straks mijn koga te koop aan ga bieden? Sommige mensen reageerden wel heel erg bot; ik vind dit in het algemeen juist zo'n vriendelijk forum!
Met vriendelijke groet, Alexander

Ik denk dat het niet de bedoeling is dat hier artikelen worden aangeboden als dat met handelsoogmerk is. Het forum is bedoeld om je eigen overtollige spullen aan te bieden, maar meer niet, lijkt me. Omdat Pieterse fietsen aanbod in heel andere maten dan hij eerder deed was de suggestie dat het om handel ging nog niet zo gek, temeer daar zoiets eerder ook al gespeeld lijkt te hebben. De discussie is inderdaad wat fel geweest, en dat is jammer omdat zowel Bert als Pieterse niet de gelegenheid genomen hebben de zaken te verduidelijken.
Wim
PIETERSE schreef:► KOGA Terra Liner (heren 54), stalen frame (dikke driehoekige schuine onderbuis) STX 3x8 V-brakes, vraagprijs = 395 euro
Twee vraagjes:
* waar ongeveer in NL/B is de fiets evt te bezichtigen?
* heb je een foto?
* bouwjaar?
Nou ja, drie vraagjes dus...
Leon
Leon schreef:
PIETERSE schreef:► KOGA Terra Liner (heren 54), stalen frame (dikke driehoekige schuine onderbuis) STX 3x8 V-brakes, vraagprijs = 395 euro
Twee vraagjes:
* waar ongeveer in NL/B is de fiets evt te bezichtigen?
* heb je een foto?
* bouwjaar?
Nou ja, drie vraagjes dus...
Leon
Nou ja, 4de vraagje....

Kan je bewijzen dat de fiets niet gestolen is?

Gerd
:oops:

Ik moet me even aansluiten bij de reactie van adekruif: dit kan allemaal niet zo maar mensen. :x

Je kunt niet zomaar iedereen van heling/diefstal beschuldigen omdat die persoon meerdere malen probeert een fiets/onderdelen te verkopen via dit forum. Volgens mij worden er dagelijks spullen aangeboden hier, dus waarom zou Pieterse dat niet mogen, daar is deze rubriek toch voor? Pieterse heeft zo te zien 9 berichten geplaatst in anderhalf jaar... duidelijk vorm van handel??? :shock:

Ik kan me bij handel wel iets anders voorstellen: al die wereldfietsers die via hun onderschrift reclame maken voor hun winkel, boek etc.

En trouwens:
Het forum van De Wereldfietser staat open voor alle fietsreizigers.
De Wereldfietser behoudt zich echter het recht voor om berichten die
kwetsend, discriminerend, indruisen tegen de Nederlandse wet, of niets met
fiets- en/of reis-thema's te maken hebben, zonder opgaaf van reden te
verwijderen.
Dus ik zou ik maar eens beginnen de reacties van renaw, de fietsjunks en GerdC te verwijderen, want die zijn niet echt beleefd te noemen en niet op hun plaats.
Groetjes, Aaldrik

sonali schreef:Ik moet me even aansluiten bij de reactie van adekruif: dit kan allemaal niet zo maar mensen. :x

Je kunt niet zomaar iedereen van heling/diefstal beschuldigen omdat die persoon meerdere malen probeert een fiets/onderdelen te verkopen via dit forum. Volgens mij worden er dagelijks spullen aangeboden hier, dus waarom zou Pieterse dat niet mogen, daar is deze rubriek toch voor? Pieterse heeft zo te zien 9 berichten geplaatst in anderhalf jaar... duidelijk vorm van handel??? :shock:

Ik kan me bij handel wel iets anders voorstellen: al die wereldfietsers die via hun onderschrift reclame maken voor hun winkel, boek etc.

En trouwens:
Het forum van De Wereldfietser staat open voor alle fietsreizigers.
De Wereldfietser behoudt zich echter het recht voor om berichten die
kwetsend, discriminerend, indruisen tegen de Nederlandse wet, of niets met
fiets- en/of reis-thema's te maken hebben, zonder opgaaf van reden te
verwijderen.
Dus ik zou ik maar eens beginnen de reacties van renaw, de fietsjunks en GerdC te verwijderen, want die zijn niet echt beleefd te noemen en niet op hun plaats.
Groetjes, Aaldrik
Ik sluit me helemaal aan bij Aaldrik! Dit kan echt niet!! Vooral de sugestie van GerdC hoort niet thuis op dit "vredelievend" forum. Er zijn er hier een paar die de dienst uitmaken en dat is niet de bedoeling van dit forum.
Jammer maar ik hou als het zo doorgaat dit forum voor gezien!

Wie heeft er hier de langste tenen... :?
Leon

Beste mensen,

Ik heb de voorgaande berichten nogmaals gelezen en heb nergens kunnen ontdekken dat er ook maar iemand gesuggereerd heeft dat het hier om gestolen fietsen gaat!!

Verder sluit ik me aan bij Willem Jongman:
Ik denk dat het niet de bedoeling is dat hier artikelen worden aangeboden als dat met handelsoogmerk is. Het forum is bedoeld om je eigen overtollige spullen aan te bieden, maar meer niet, lijkt me. Omdat Pieterse fietsen aanbod in heel andere maten dan hij eerder deed was de suggestie dat het om handel ging nog niet zo gek, temeer daar zoiets eerder ook al gespeeld lijkt te hebben. De discussie is inderdaad wat fel geweest, en dat is jammer omdat zowel Bert als Pieterse niet de gelegenheid genomen hebben de zaken te verduidelijken.
Groet, Rena :wink:

Kan je bewijzen dat de fiets niet gestolen is?

Gerd
Rena, hoe plaats je bovengenoemde opmerking.

Ik vind ook dat het forum zich, de laatste tijd, op een andere manier aan het ontwikkelen is en mijn inziens niet ten goede!

Wil.

Hi Wil,

Je hebt gelijk :oops: Ik heb het over het hoofd gezien.... Gelukkig is het niet mijn opmerking... :lol: Sorry GerdC... 8)

Groet, Rena :wink: