Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tweedehans kaarten gevraagd van noord,midden en zuid amerika - Forum Wereldfietser

tweedehans kaarten gevraagd van noord,midden en zuid amerika

Voor mijn reis door noord, midden, en zuid amerika zoek ik, lars de wit, tweedehans kaarten van Colarado, Utah, Arizona, New Mexico, Mexico, Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama, Colombia, Ecuador, Peru en Bolivia en misschien nog Chili en Argentinie.Wie kan mij helpen ? 06-15602148 of 0181-217006[/b]

Beste Lars,
In Amerika (USA) kun je goede kaarten krijgen bij de AAA (www.aaa.com). Deze kaarten zijn gratis waneer je lid bent. Wij hebben ze altijd gratis gekregen wanneer we vertelden dat we heeeeeleeeemaaaaal uit Nederland kwamen (voor amerikanen bijzonder ver weg).
Ook goed zijn de kaarten van Rand McNally. Te koop bij bijna elke goede kaartenzaak in USA.
Succes,
Marco
De beste kaarten van Midden- en Zuid-Amerika die hier te koop zijn zijn volgens mij de Canadese ITMB-kaarten. Je vindt ze in de Fietsvakantiewinkel: www.fietsvakantiewinkel.nl , de reisboekwinkels en vanaf 5 april bij de Vakantiefietser: www.vakantiefietser.nl

Groetjes,

Bert