Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop gevraagt - Forum Wereldfietser

Te koop gevraagt

Hallo,

Wij gaan fietsen in Zuid-Amerika en ik ben op zoek naar Reisverhalen daar over. Nu heb ik dat boek "Revanche in de Andes", van Frans van Rijn gezien, maar dat is niet meer leverbaar.
Mijn vraag is of iemand dat boek heeft en het zou willen verkopen?
Hoi Mijntje,

Via www.boekwinkeltjes.nl heb ik ook eens een 2e hands reisverhalenboek gevonden wat niet meer geleverd werd. Wie weet heb je daar wat aan.
Wij gaan ook fietsen in Zuid-Amerika (vanaf september), wanneer ga jij?
Succes,

groet
Astrid

Hoe lang gaan jullie weg Astrid?
Supergaaf hoor!

Hoi,

Wij zijn van plan 6-12 maanden te gaan; start in Buenos Aires en dan eerst richting Santiago de Chile en Vuurland.Daarna vermoedelijk met ander vervoer terug naar Buenos Aires en dan noordelijk een rondje.
De duur is afhankelijk van hoe het ons bevalt om zo lang uit het Hollandse weg te zijn, het missen van familie en vrienden en een "vast" honk.
Vast tussen aanhalingstekens, want het huis hebben we verkocht, dus t.z.t. gaan we bekijken waar we dan willen gaan wonen.

groet Astrid

Hoi Astrid,

Ik geloof dat er meer mensen op je mailtje gereageerd hebben, ik heb in ieder geval de oproep voor dat boek geplaatst.
Wij gaan 5 maanden vanaf Feb. en willen van santiago de chile, Antofagasta over de zoutzee in Bolivien, La Paz en dan door richting Lima fietsen. Maar kijken hoe dat gaat en wanneer we er genoeg van hebben.

In iedergeval bedankt voor de tip en ik wens jullie veel fiets plezier

Groetjes Willemijn (mijntje)

P.S. Eerst hadden we ook het idee in Vuurland te starten, maar de verhalen van de extreme winden daar had ons wat afgeschrikt :?

Heb je hier al gekeken?

http://www.reis-boek.nl/index.php?dsp=home.htm

Ze hebben er DUIZEND-EN-ÉÉN REDENEN OM TERUG TE GAAN tweedehands.

Succes

We zijn op dit moment onderweg en posten regelmatig berichtjes op http://www.lisettedeboer.nl. De globale route staat ook op de site onder ´fietsen´. Tot nu toe veel genoten en af en toe gevloekt op slechte ´tierra´wegen (lees: mul zand).

Starten in S. de Chile hebben wij bewust niet gedaan om hoogteziekte te mijden. Vanuit Argentinië kun je heel geleidelijk naar de Altiplano klimmen. Bovendien zijn we straks goed ´ingefietst´ als we in de Andes komen. De bergen bij Córdoba bleken goede ´oefenbergen´ (inclusief slechte wegen en lage nachttemperaturen).

Veel plezier,
Lisette

Volgens mij hebben ze hem hier nog liggen voor 16,50 (gesigneerd)

Hallo,

Bedankt voor al julie reacties. Het boek heb ik nu kunnen bestellen en ben ook blij met aktuele homepage voor Info.

Bedankt en iedereen onder weg een goede reis :D