Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een tandem gezocht - Forum Wereldfietser

Een tandem gezocht

Ik ben voor mijn gezin op zoek naar een tandem. Er moeten minimaal 21 versnellingen op zitten en het liefst bagagedrager achter en een lowrider voor. We hebben hem nodig voor fietsvakanties. De actieradius die we dan kunnen wegfietsen wordt dan wat groter.
De framemaat mag groot zijn. Zelf fietsen we normaal op randoneurs met een framemaat van 60.
Weet iemand nog een tandem voor een redelijke prijs in redelijke staat verkerend, dan hoor ik het graag.

Groetjes Joost :P

Joost,

Gooi eens een balletje op bij Frank Groot in HH'waard (Vittorio fietsen). Ik kom er nog wel eens, en soms staat er occassion. Je moet een beetje mazzel hebben.

Wegens relatieproblemen heb ik een Gloednieuwe Twin Traveller te koop. Er is pas 500 km mee gefietst. Vraagprijs: €2750,-. Niet weinig, maar hij is dan ook echt 100%.

Zie voor specificaties de Koga website. http://www.koga.nl/nl/index.asp

Hij is niet heel groot, maar mijn vriendin en ik, allebei 1,82m konden er goed op zitten. Achter zit er een stuur met een bocht op, dus grotere afstand.

Mail me op richhend@hotmail.com

Groeten,

Richard