Additionally, paste this code immediately after the opening tag: BOB yak gezocht - Forum Wereldfietser

BOB yak gezocht

wie heeft nog een bob yak voor mij in de aanbieding?

Voor zover het voor jou een oplossing is: Ik verhuur een BOB-yak voor een dag (voor 28 inch wielen, dus die past ook op een ATB-achtige fiets).
Als hij bevalt en je schaft er vervolgens een aan, dan wordt bij aankoop de huurprijs van de verkoopprijs afgetrokken.

Ik had overigens laatst een tweedehands, maar die is inmiddels al weg :? . Krijg ik er nog een, dan laat ik dat weten. :)

Eric Schuijt/De Vakantiefietser

Hoi

Ik heb nog een oud model BOB yak staan die je kunt hebben.
Wel met schade maar je mag 'm gratis afhalen.
De reparatiekosten zijn voor jou dan.

Ik hoor het wel.
Ik heb ook nog een BobYak op zolder staan, zonder schade (maar ook niet gratis). 100 E inclusief originele (zwarte) bob tas.
http://www.fietskarren.nl/Eind-pag/Baga ... _b_yak.htm

Ben op zoek naar een kinderkar voor achter de (lig)fiets. Een Burley of vergelijkbaar zou prachtig zijn!

Romke at xs4all punt nl
Amsterdam

Ik heb ook wel interesse in een Bob Yak. Is er nog een over?

Richard.

Richhend@hotmail.com
[quote="rhendriks"]Ik heb ook wel interesse in een Bob Yak. Is er nog een over?

Die van mij hangt er nog steeds !

Interesse ?

Martijn
Hoi,

ik heb al afscheid genomen van mijn karretje.
Pia en Richard hebben 'm meegenomen in ruil voor een heerlijke fles bokbier. (Nog bedankt !)

groetjes

Hoi Martijn (en anderen),

Je Bob Yak is inmiddels weer "up and running". Ik heb de scharnieras nu voorzien van een M10 draadeind in een 12 mm koperen waterleidingbuis. Beetje boren in de kunststof bussen en het zit. Ziet er nu een stuk steviger uit. Misschien een idee voor andere Bob Yak bezitters die de originele M5 ook niet helemaal vertrouwen. Ik zal nog eens kijken of ik iemand met een digitale camera langs kan laten komen om er wat foto's van te maken.

Het heeft me een avond en een halve ochtend gekost, maar nu rijdt hij weer. Alleen moet ik nu nog een aanpassing doen voor de Twin Traveler tandem, want daar past hij niet op vanwege de bagagedrager. Maar daar kom ik ook nog wel uit. In ieder geval rijdt hij ook lekker achter mijn ATB.

Ik moet er nog wel wat dingetjes aan afwerken voor ik er echt mee op pad kan, maar voor een snelle boodschap kan ik hem al gebruiken.

Martijn, jij bent dus degene die bedankt moet worden.

Groeten,

Richard

P.S. Als jullie nog wat inspiratie wil opdoen voor de plannen die jullie hebben, dan kunnen jullie altijd een keertje lang komen om wat dia's te bekijken van Nieuw Zeeland en de weg daarheen.

heeft er nog iemand een tweedehands BOB Yak in de aanbieding ?

groeten,
Romke schreef:Ik heb ook nog een BobYak op zolder staan, zonder schade (maar ook niet gratis). 100 E inclusief originele (zwarte) bob tas.
http://www.fietskarren.nl/Eind-pag/Baga ... _b_yak.htm

Ben op zoek naar een kinderkar voor achter de (lig)fiets. Een Burley of vergelijkbaar zou prachtig zijn!

Romke at xs4all punt nl
Amsterdam
Hoi Romke,

Heb je de Bob Yak nog?? (je schreef dit namelijk al een tijdje geleden :lol: )
Als je hem nog hebt laat het me dan even weten !!!

Met vriendelijke groet,

Auke Hensen