Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verkocht van Amsterdam naar Venetie..... - Forum Wereldfietser

verkocht van Amsterdam naar Venetie.....

Hoi,
We hebben de twee delen van P. Benjaminse te koop. Onze eerste reisdoel leek dit te worden maar is veel te hoog gegrepen voor ons.
De boekjes zijn spiksplinternieuw, doe een goed bod en ze zijn van jou...........

Je krijgt het boekje naar de riviera er gratis bij want dat zat er bij onze bestelling ook gratis bij...........

Amsterdam-Venetie te hoog gegrepen voor wereldreis? :roll:

de hoogte is te hoog gegrepen............:):)

De route die we gaan fietsen met de kinderen is nu van Katwijk naar Boedapest.............

Leuke vakantie gaan jullie tegemoet, alvast veel plezier!
wereldreis schreef:Hoi,
We hebben de twee delen van P. Benjaminse te koop. Onze eerste reisdoel leek dit te worden maar is veel te hoog gegrepen voor ons.
De boekjes zijn spiksplinternieuw, doe een goed bod en ze zijn van jou...........

Je krijgt het boekje naar de riviera er gratis bij want dat zat er bij onze bestelling ook gratis bij...........
Dag Marion,

Stuur even een PB tje, i.v.m. prijs.

helaas Wil, nog niets ontvangen?

wereldreis schreef:helaas Wil, nog niets ontvangen?
Dag Marion,

Sorry, maar ik verwacht een berichtje van jou.

Wil.

Hallo,

hebt u deze boekjes nog te koop? Kan u anders even laten weten (bv. via PB) wat u er voor vraagt?

Alvast bedankt.

Groetjes,

wannes

ik heb je een pb tje gestuurd

mochten de boekjes nog niet verkocht zijn. Ik heb interesse in het 2e deel.

Groeten, Aart

Als alles goed gegaan is, heb ik die het voorbije weekend gekocht. Ik wacht op bevestiging van Marion om te zeggen of ze de centjes aangekregen heeft.

hoi , het geld is binnen dus de boekjes zijn verkockt.
Ik stuur ze naar je op............