Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Visum Wit-Rusland - Forum Wereldfietser

Visum Wit-Rusland

Hallo allemaal,

Zijn er hier mensen die wel eens naar Wit-Rusland hebben gefietst?
Ik ben erg benieuwd hoe zij een visum voor dit land hebben gekregen en hoe lang die procedure duurde.

Antwoorden hierover mogen ook naar mijn privé mail.

iesgoedbloed@hotmail.com
ik ben in Den Haag bij de ambassade geweest, heb een formulier meegekregen en moest oa een adres hebben in Wit-Rusland waar ik verblijf tijdens het bezoek.
Daarna heb ik er vanaf gezien om dit te regelen, maar nu ben ik op fietsreis (ben nu in Kalambaka, mijn zuidelijkste punt van deze reis) en wil toch Wit-Rusland bezoeken. Ik heb een adres in Minsk en ik wil in Sofia naar de WitRussische ambassade gaan,
geen idee of het gaat lukken, ik zal het hier nog wel vermelden tegen die tijd.

voor mij is dus de vraag of je het visum kunt krijgen tijdens het reizen. Ik heb geen idee wat het inhoud? gewoon een stempel op je paspoort en/of een papiertje? en krijg het meteen (vast niet) of is er lange wachttijd, en kan ik het dan aanvragen in bv Sofia en ophalen bij ambassade in Warschau of Vilnius ofzo?
(mogelijk doe ik alleen maar vilnius-minsk retour fietsen en dus niet het hele land doorkruisen)