Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in IJsland: filmpje op vimeo - Forum Wereldfietser

Fietsen in IJsland: filmpje op vimeo

Hallo,

tijdens onze laatste fietsreis in Ijsland namen we voor het eerst een videocamera mee. We hadden niet de bedoeling om een filmpje voor vimeo te maken. Maar we zagen de laatste tijd zoveel mooie fietsfilmpjes, dat we besloten zelf ook een poging te wagen.

Het resultaat zie je hier : http://vimeo.com/39113495

Sabien
Mooie film. Geeft een goede indruk van IJsland. Bedankt voor het tonen.

Je zou hem ook kunnen toevoegen aan de vimeo groep van filmpjes van wereldfietsers.
Wat een leuk filmpje vooral de grappige picnic scène Sabien. 8)
Hier is je film nog een keer embedded - dat ziet er toch veel mooier uit, niet?
En hier staat hoe je dat moet doen voor de volgende keer. Want we willen nu natuurlijk wel meer zien!

Bedankt voor het toevoegen aan Wereldse fiets filmpjes Sabien!



[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/39113495[/wfvimeo]
Een hele leuke film! Mooie muziek ook gebruikt. Hoe jullie hiervan genieten is ontzettend leuk om naar te kijken!
En voor mij ook weer mooie herinneringen van een prachtig land.
Ja cool filmpje!

Fijn ook om de Oxipas te zien zonder mist.

mvg Willem
'n Geweldig filmpje. Bravo!!!!
Annemieke
Had ik net besloten dit jaar voor de warmte en zon te gaan, word ik toch weer aan het twijfelen gebracht... . :? IJsland is toch wel errug mooi.
Mooi filmpje, ingesproken met een prettig smeuïg accent.
Wow, tof :) ,wát een mooie samenvatting.. bijna de fietsspullen bij elkaar gepakt en een ticket geboekt.. maar andere plannen al.
Maar zeker binnen 2 jaar met de fiets die kant op!
Fantastisch. Jammer genoeg heb ik mijn IJsland-plannen een jaartje moeten uitstellen. Maar ja, wat in het vat zit, verzuurt niet.
Gerd
tof! Ik zou zo weer terug gaan.
Mooie film. Dit ga ik deze zomer ook zien, beleven en waarschijnlijk voelen. Fantastisch.
Erg leuke film Sabien! Mooi land om te fietsen 8)
Geweldig. Aanstekelijk genieten!! Tof filmpje.