Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Montenegro: routes door Biogradska Gora NP - Forum Wereldfietser

Montenegro: routes door Biogradska Gora NP

Wie heeft hier gefietst ?
Ik kwam deze track tegen:
http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid ... ycozjokgnp
Kan iemand mij vertellen of de eerste helft (de klim) te doen is voor een fiets met bagage, of is het echt MTB werk ?
Ik ben op zich wel wat gewend als het op off-road aan komt, maar kan hier weinig over vinden en me dus moeilijk een voorstelling maken.

Verder:
De weg ten zuiden van dit Nationaal Park (Kolasin - Andrijevica) is op mijn kaart rood. Nou ben ik niet zo van de rode wegen over het algemeen, maar hoe is deze qua grootte en drukte ?
Mooi zal het ongetwijfeld zijn.
Franck, ik nog niet en als ik zo kijk denk ik dat het meer MTB dan volgeladen fiets is. De weg naar Podgorica is ook de weg naar Belgrado, daar zal wel wat meer verkeer over rijden dan normaal in Montenegro, ik denk dat de weg over Matesevo, Lijeva Rijeka en Pelev Brijeg een stuk rustiger is, fiets je ook nog langs het begin van de Tara. Wat ik zo zie op de foto's in googlemaps is de weg niet echt breed (vergelijkbaar met die net voor Mostar als je uit de richting Jablanica komt en dus zonder al te veel uitwijkmogelijkheden. Neem anders even contact op met de Rus die de routes er neer heeft gezet.

Mijn kaart is trouwens de kaart van Reise KnowHow