Additionally, paste this code immediately after the opening tag: overnachting Tallinn en Helsinki - Forum Wereldfietser

overnachting Tallinn en Helsinki

Hallo fietsers
Momenteel ben ik in Estland op weg naar Tallinn. Heeft iemand 'n tip voor 'n voordelige overnachting in Tallinn en Helsinki of in de omgeving, in guesthouse of camping. Alvast bedankt. Ik ben benieuwd.
Annemieke Puckrin
De jeugdherberg van Helsinki in het olympisch stadion is goed (genoeg). Er is een afgesloten fietsenstalling, maar ik heb mijn fiets destijds meegenomen naar mijn kamer. Daar kon ie in een soort van serre staan.

De wasdroger stond destijds erg heet en heeft mijn windstopper een maatje kleiner gemaakt. Mijn zus loopt er nog steeds in rond.
Een stukje buiten Helsinki is de camping. Redelijk dicht bij de haven voor de veerboot.
Shirk en Hans bedankt voor de tips!!
Tallin: in het noordoosten van de stad is er bij de haven een zeer eenvoudige en goedkope camping.

Helsinki: Ook net buiten de stad is er 1 grote camping.
annemieke101 schreef:Hallo fietsers
Momenteel ben ik in Estland op weg naar Tallinn. Heeft iemand 'n tip voor 'n voordelige overnachting in Tallinn en Helsinki of in de omgeving, in guesthouse of camping. Alvast bedankt. Ik ben benieuwd.
Annemieke Puckrin

Ik ben nu in Talinn. Je volgt vanuit de veerhavens de kust naar het noordoosten. na ongeveer 6 kilometer is bij een sportaccommodatie een camping. Ik heb daar een aantal jaren geleden gestaan en was daar niet zo trevreden over. Er werd ook nog veel gejat. Je kunt 2 km doorfietsen naar de haven van Pirita. Daar is een andere camping. De supermarkt is vlakbij.
Het weer is prachtig hier. men maakt zich op voor het feest van Sint-Jan op 24 juni. Helaas vlieg ik vanavond al weer naar huis.