Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Is dit haalbaar? (Noordkaap 37 fietsdagen) - Forum Wereldfietser

Is dit haalbaar? (Noordkaap 37 fietsdagen)

Deze zomer kan ik ongeveer 46 dagen weg op de fiets (37 fietsdagen).

Mijn plan is om naar Rostock te fietsen, boot naar Helsinki. Fietsen naar Noordkaap, vanaf daar terug naar Middelburg (Zeeland), via Zweden en Noorwegen (ik zoek de vlakke stukken op).

Tja, hoeveel kilometer denk je dat je per dag gaat fietsen? Hoeveel km schat je eigenlijk dat het is? Ga je voor snelheid of wil je ook nog soms stilstaan bij het natuurschoon wat je onderweg gaat tegenkomen.
Misschien kun je dan het meest saaie stuk met een ander vervoermiddel overbruggen...

Wij hebben ongeveer 45 vakantiedagen, maar we vliegen naar Oslo en vertrekken van daaruit naar de Noordkaap. Eerst een flinke omweg richting zuid-westen en dan omhoog. Gaat het allemaal lekker en sneller dan we gedacht hadden, dan fietsen we vanaf de Noordkaap ook weer een stuk terug. De rest pakken we de trein weer terug naar Oslo waarschijnlijk (of bus of boot... we zijn helemaal vrij!).

Wij willen ook zeker genieten van de omgeving!

Succes in ieder geval!

El & El

Ik heb uitgerekend dat ik voor deze tocht ongeveer 155 km per dag moet fietsen. Eventueel kan ik een deel van de reis met de boot gaan, je kunt naar ik meen vanaf de Noordkaap een stuk met de boot tot Bergen of Trondheim.
Tsja, waar kies je voor: Vacantie/genieten of Prestatie!
Moeilijke keuze?

Succes en veel plezier met je tocht.
Hopelijk gaan beide samen.

Wil

met wil eens, als het goed is lever je een mooie prestatie door van je tocht te genieten ;)