Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Terugreis vanuit Compostella voor fietsers met kar : tips? - Forum Wereldfietser

Terugreis vanuit Compostella voor fietsers met kar : tips?

wij - 2 goei en brave :roll: :wink: maten die hun vrouwkes 4 weken alleen gaan laten (als dat maar goed gaat) - gaan in mei/juni 2006 op de fiets naar compostella met fietskar erachter 8) .
We zijn op zoek naar tips voor de terugreis : bus, vliegtuig (ma niet al fietsend :P )
ervaringen zijn welkom : vliegtuig of bus : hoe reserveren ? op voorhand of kan dit ter plekke ? moet je voor op vliegtuig op voorhand beschermhoezen meenemen en wat kosten die dan of krijg je dozen ter beschikking ter plekke ?
2 dankbare fietsers....

reserveren doe je gewoon met je mond en je vingers en die kar verkoop je aan een paar nederlanders die teveel souvenirs hebben gekocht.


Maar er zijn vast wel serieuzere reacties?

Wel Amateurke,
Voor je voor 4 weken vertrekt zonder je vrouwke, moet je me eerst eens vertellen hoe je dat klaar krijgt! :?
Want dat lijkt me de grootste moeilijkheid van je tocht te worden!
Vertel me hoe je het doet, want ik heb dringend ook een excuus nodig!
Romain

romain

gewoon, ik heb een goe vrouwke; die content is dat ik haar een maand lang ni kan ambeteren....
is zij ook een maand gerust en kan ze met haar vriendin (met wiens man ik dan aan het fietsen ben) wat gaan stappen/winkelen etc...

Ah, zo werkt dat :lol: !
Wel, het is overal ongeveer hetzelfde hoor.
Mijn vrouw gaat volgende week met een vriendin voor 2weken naar Turkije aan het strand liggen, en ik, opmerkend dat ik evenveel rechten heb, ga 2 weken fietsen in de bergen...
Ik dacht dus iets te kunnen leren om dat tot 4 a 5 weken te rekken....

Als je je kar kan demonteren en in een doos met volgende afmetingen krijgt:

lengte+ breedte + hoogte = maximaal 200 cm
en
maximale l, b of h = 100 cm

---> Een postpakket! 30 euro voor 8 kg
:D


bron: correos.es

4 weken.........dan fiets je toch gewoon terug?
Hallo,
Neem eens contact op met een grote transport onderneming in de buurt. Uit sympathie willen ze soms wel gratis uw spullen mee terug nemen in een van hun auto's waar meestal ruimte genoeg is voor een paar fietsen enzo.
groeten,
Paul

Dit is misschien wel een goed idee..

http://www.wandertec.com

Een soort doos die aan je kar kan bevestigen zonder dat je er veel last van hebt.