Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Telefoon opladen op natuurkampeerterrein Distelheide - Forum Wereldfietser

Telefoon opladen op natuurkampeerterrein Distelheide

Hoe laad je een telefoon of ander apparaat op tijdens je verblijf in een klein tentje op een kampeerterrein? In het sanitair is niet altijd veilig.
Natuurkampeerterrein Distelheide in Doetinchem heeft daar wat op gevonden.
Afsluitbare kastjes waarin je je telefoon of tablet kunt opladen. Je moet wel zelf een hangslotje meenemen. Een idee dat navolging verdiend.

Distelheide is natuurkampeerterrein van de maand op www.fietsrondje.nl

Vind je dat een natuurkampeerterrein in aanmerking komt voor een volgend natuurkampeerterrein van de maand? Stuur mij dan een PB.

Voor de komende maanden wordt vooral gekeken naar geschiktheid in de winter.
Handig! Een solarpowerbank meenemen heeft bij mij sowieso de noodzaak tot een stopcontact geëlimineerd.
Een goed idee, van die afsluitbare kastjes, dat ik tot nu toe alleen op de fietsvriendelijke camping van Maribor (SLO) ben tegengekomen. Al is voor mij, net als voor Travelmaster, het mobieletelefoonlaadprobleem eigenlijk wel de wereld uit, sinds ik op fietsreizen een powerbank meeneem.
Ja goed idee. Maar hoe groot zijn die kastjes en kan ik ook mijn reislaptopje erin opladen?
Kijk zelf maar: https://www.facebook.com/distelheide/po ... 7431630445

Volgens mij biedt in ieder geval één kastje de mogelijkheid om een 23" laptop op te laden ;).
Op de camping in West op Terschelling hebben ze ze ook en dan met zo'n zwembadsysteem datjeer50centindoetdieerookweeruitkomen.
Op steeds meer campings hebben ze afsluitbare kastjes. Hele mooie en grote op het kampeerterrein van de Hoge Veluwe te Hoenderloo. Camping is echter niet aan te raden vanwege vroeg wakker worden door lawaai van burlende herten. Tenminste als je daar niet van houdt.
Dat ligt er natuurlijk aan in welk seizoen je daar je tentje op zet. Als de herten al aan het burlen zijn kan dat ook betekenen dat je te laat wakker bent of veel te lang bent wezen uitslapen. (Ik dacht zelfs dat ze dat alleen 's avonds doen).
Puur natuur je telefoon opladen!
Grass schreef:. Camping is echter niet aan te raden vanwege vroeg wakker worden door lawaai van burlende herten.
Dan is die camping natuurlijk juist wèl aan te raden!
Natuurkampeerterrein Zegenoord (http://www.goedkamp.nl/zegenoord/zegenoord) IN de Loenermark heeft dat ook. Mooi plek, midden in het bos, met gescheiden velden voor tenten en verblijven op wielen. 's Avonds prachtig donker en stil. Prettige prijzen ook. En nee, ik heb geen aandelen :wink:
stgra schreef:Natuurkampeerterrein Zegenoord (http://www.goedkamp.nl/zegenoord/zegenoord) IN de Loenermark heeft dat ook. Mooi plek, midden in het bos, met gescheiden velden voor tenten en verblijven op wielen. 's Avonds prachtig donker en stil. Prettige prijzen ook. En nee, ik heb geen aandelen :wink:
Helaas is Zegenoord alweer twee weken dicht. Wellicht een aardige kandidaat voor natuurkampeerterrein van de maand in komende voorjaar 2016. Kennen nog meer fietskampeerders dit terrein?
Hoi Bert,

Zegenoord in Loenen is erg mooi,stil en donker in de nacht.
Een groot veld voor tenten .
Zeker een aanrader, let wel op teken op dit terrein.
Bert, met kerst gaan wij naar natuurkampeerterrein Olthuys met maar liefst 1 kampeerplaats. :D we mogen er gelukkig wel met 2 tentjes op staan.
Ik laat je weten hoe deze is. Belooft in ieder geval veel goeds betreft rust, donkere nachten en natuur.
Marjan schreef:Bert, met kerst gaan wij naar natuurkampeerterrein Olthuys met maar liefst 1 kampeerplaats. :D we mogen er gelukkig wel met 2 tentjes op staan.
Ik laat je weten hoe deze is. Belooft in ieder geval veel goeds betreft rust, donkere nachten en natuur.
Lijkt mij wel héél bijzonder: privé-badkamer met vloerverwarming. Eigenaar Gijs schijnt ook uitstekend te kunnen koken. Bepaald geen low budget, maar om een keertje wat dieper in de buidel te tasten om te genieten ter ere van een speciale gelegenheid op een unieke plek. Deze houden we in het achterhoofd.
Voor rust, donkere nachten, natuur en low budget kun je natuurlijk ook op een van de 20 NTKC tereinen (kampeerclub.nl, website is recent vernieuwd, zonder gedoe.....) terecht. Met oplaadpunten in een af te sluiten kast, het hele jaar open en voorzien van een kampvuurkuil voor als de avonden wat kouder worden.

Met een beetje aardig weer (droog) gaan we weer met oud & nieuw op een NTKC terrein staan.


Ben & Ingrid