Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tour Brandenburg - Forum Wereldfietser

Tour Brandenburg

hoi folks,

voor komend jaar heb ik fietsvakantie met vrouwlief op het program
de tour Brandenburg in Duitsland.

Een rondtour van pakweg 1100 km.

http://www.radreise-wiki.de/Tour_Brandenburg


mijn vraag op dit moment

zijn er fietsers, die deze route al eens gedaan hebben en zo ja

graag ervaring hiervan/indrukken


bij voorbaat dank

Wim

ps ik heb dit jaar zelf met 2 kameraden de route naar Dresden en terug gedaan
(van wim salemans) dus ik heb al zo'n beetje een idee.
Wij hebben de tour Brandenburg tot op het meest noordwestelijke deel gefietst,sommige stukken,zoals Naturpark Fläming,zelfs wel drie keer.Heel mooie,aangename tocht met veel afwisseling.In Brandenburg is het toegestaan om wild te kamperen ,mits je niet langer dan 1 nacht blijft,en daar hebben we vaak gebruik van gemaakt.Veel natuur,vaak heel rustig en weinig touristisch,maar voor de liefhebber ook veel cultuur.Genoeg mogelijkheden om zelf een route uit te stippelen als je niet de hele tour wilt fietsen,er zijn heel veel heel goede fietspaden en fietsroutes.Alles prima mbv internet te plannen,er bestaan prima overzichtskaarten met alle fietsroutes.Het is heel duidelijk dat hier enorm geinvesteerd is in fietstourisme.
Zeker een aanrader!

Lisette
manni schreef:In Brandenburg is het toegestaan om wild te kamperen ,mits je niet langer dan 1 nacht blijft,en daar hebben we vaak gebruik van gemaakt.
Lisette
Bedoel je de hele bondstaat Brandenburg? Dat wist ik niet, dan moet ik volgend jaar ook maar eens een paar dagen daar rondfietsen!