Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Burgos over Puebla de Sanabria naar de Zilverroute - Forum Wereldfietser

Van Burgos over Puebla de Sanabria naar de Zilverroute

Hallo,

Ik wil het laatste deel van de camino Frances verruilen voor het laatste deel van de Zilverroute door
een doorsteek te maken van Burgos richting Puelbla de Sanabria. Op Streetview ziet het er wel mooi en niet al te zwaar uit. Kent iemand deze doorsteek en het laatste deel van de Zilverroute ?

https://www.google.nl/maps/dir/Burgos,+ ... 782132!3e1
Maxfiets schreef:Hallo,

Ik wil het laatste deel van de camino Frances verruilen voor het laatste deel van de Zilverroute door
een doorsteek te maken van Burgos richting Puelbla de Sanabria. Op Streetview ziet het er wel mooi en niet al te zwaar uit. Kent iemand deze doorsteek en het laatste deel van de Zilverroute ?
Misschien de Francés volgen tot Astorga daar dan de Plata volgen zuidwaarts tot aan de Sanabrés.
Google even naar Bert Sitters. Die heeft zinnige dingen geschreven over deze route.
Dank voor jullie reactie.
Deze doorsteek kom ik nog nergens tegen en lijkt niet zonder problemen.
Heb nu een doorsteek gemaakt van Carrion de los Condos naar Puelbla de Sanabria.
Dat ziet er iets beter uit.
Ontdek wel dat het laatste deel van de Zilverroute behoorlijk zwaar lijkt te zijn.
mmmm, weet het nog niet..... Nog het e.e.a. te onderzoeken dus.
Maxfiets schreef:Dank voor jullie reactie.
Deze doorsteek kom ik nog nergens tegen en lijkt niet zonder problemen.
Heb nu een doorsteek gemaakt van Carrion de los Condos naar Puelbla de Sanabria.
Dat ziet er iets beter uit.
Ontdek wel dat het laatste deel van de Zilverroute behoorlijk zwaar lijkt te zijn.
mmmm, weet het nog niet..... Nog het e.e.a. te onderzoeken dus.
De laatste twee etappes naar Santiago zijn pittig. Het venijn zit in de staart. Je gaat haaks over de rivieren. Dat betekent dal in en dal uit. Na het bord "Santiago" moet je nog klimmen naar het oude centrum van de stad. Het is tenslotte een pelgrimsroute. Je krijgt je compostelaat niet cadeau! :wink:
Ook de route van Clemens Sweerman haakt voor Santiago aan op deze route. Dus dat betekent ook een pittig stuk.
Zie je het echt niet meer zitten, dan kun je vanaf Ourense de trein pakken, maar dan heb geen recht op het compostelaat.
"De ware pelgrim komt op de fiets boven, " aldus Dries van Agt.