Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Camping portugal open in April? - Forum Wereldfietser

Camping portugal open in April?

We willen in April misschien naar Zuid Portugal. Zijn de campings dan al open of zijn die het hele jaar open?
Ik ben bang dat je dat per camping moet bekijken.
Mijn zelf uitgevonden regel is dat campings en hotels alleen met zekerheid open zijn als er op hun eigen (!) website informatie zoals een tarieflijst op staat voor het lopende jaar. Ik heb namelijk meerdere keren bot gevangen bij gelegenheden die verbouwd werden.

Deze is dus open :D : http://www.quintaodelouca.com/tariefNL.html
Beste Leon,

Vorig jaar begin april stonden wij op camping Ria Formosa in Cabanas de Tavira en op de Camping in Monte Gordo. De camping in Cabanas de Tavira is hoofdzakelijk ingericht op campers en caravans. Wel is er helemaal achteraan een overkapt gedeelte waaronder je je tentje in het zand kunt zetten.

De camping in Monte Gordo is groot en ligt +- 500 meter van de kust/centrum. Volgens mij is ie het hele jaar open.

Veel plezier,

Jan
Goeiemorguuh,

Waar ik eerder Leon zei moet natuurlijk Marianne zijn.
:oops: :oops:

Jan
In de Algarve zijn er in april best veel campings open, ze liggen wel vrijwel allemaal aan de kust en de meeste zijn enorm groot, gericht op overwinteraars/vroege voorjaarsvogels met campers. De campings die wij vorig jaar maart/april in Monte Gordo, Olhao en Praia de Luz hebben bezocht, waren zeer goed bezet, voor tentjes is altijd wel plek natuurlijk.
Bedankt voor jullie reacties. Via pedalportugal.com ben ik er ondertussen achter dat er een aantal het hele jaar open zijn. Ik was even bang dat het seizoen pas va mei begon.