Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jutland fietsroute - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Jutland fietsroute

Gee schreef:
wo 28 mar, 2018 09:08
Boop schreef:
wo 10 jan, 2018 19:42
Er zijn in Denemarken ook veel vrije kampeerplaatsen.
Die zijn gratis.
Ze zijn heel verschillend.
Soms hebben ze overdekte shelters. Is er een picknicktafel. Soms ook electriciteit
Er is altijd een toilet.
Vaak liggen ze erg mooi.
Er is een website van.

www.udinaturen.dk
Via het menu zoeken naar overnatning.
Kun je ergens nagaan op welke van deze tentplekken stroom is? Op bovengenoemde site vind ik dat niet.

Gee
Gee, ik denk dat je er van uit moet gaan dat er geen stroom is. Er zitten volgens mij ook plekken bij in boomgaarden van een boerderij of dergelijk, en daar is misschien wel een verlengsnoer aan te sluiten, maar het zijn dus geen campings! Volgens mij (ik ben het boekje kwijt geloof ik) dus tijdje geleden dat ik er in keek is in het boekje wel te zien welke plekken een kans geven, en dan zou ik nog steeds bellen van te voren...met de logica dat als er geen contactnummer in de buurt van de plek is, er zeker oook GEEN stroom is :D
Dreejt schreef:
wo 17 jul, 2019 09:05
Hoe zit het als er al iemand op zo’n plek staat, kun je er dan gerust bij gaan staan ?
Zeker. Praatje maken om het ijs te breken is wel handig natuurlijk.
Dreejt schreef:
wo 17 jul, 2019 09:05
Hoe zit het als er al iemand op zo’n plek staat, kun je er dan gerust bij gaan staan ?
De vraag kan ook zijn of je dat wil. Enkele weken geleden kwamen we aan bij wat we hoopten dat een idyllische plek zou zijn bij Sønderborg, maar waar enkele jongeren zich net opmaakten voor een lekker avondje zuipen. We waren heel welkom om er bij te komen staan, maar het feest zou wel tot 2 uur 's ochtends duren. Ook op een andere Shelter-plek troffen we sporen aan van veelvuldig gebruik als feestlocatie. Dus zo enthousiast over het Shelter-systeem waren wij niet...
Joost2 schreef:
do 11 jul, 2019 15:23
Ik ga deze route over een kleine week fietsen en was hier even aan het lezen ter voorbereiding..

Ik vond net de app `shelter` van Peter Gjoel.

https://play.google.com/store/apps/deta ... .app&hl=en

Daarop vind je op de kaart alle kampeerplekken van de eerder genoemde udinaturen per plek ook nog een beschrijving en opsomming van faciliteiten. Ziet er erg goed uit.
Alleen in het Deens, maar dat heeft m´n telefoon zo vertaald .


Dag Joost2, hoe heb je de app Shelter vertaald gekregen? lukt mij niet. bij websites komt de vertaaloptie vanzelf bovenaan in beeld, bij apps weet ik niet hoe dit werkt... zou wel handig zijn... bedankt!
Je vroeg naar de mogelijkheid om boodschappen te doen?
We hebben deze route vorig jaar gefietst en ik kan me geen enkel probleem herinneren op dit gebied.
We proberen meestal wel in de plaats waar we overnacht hebben onze lunchspullen en drinken voor die dag te halen.
Trouwens we kampeerden niet.