Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Noorwegen terugreizen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Van Noorwegen terugreizen

@Polling: Misschien is er wel een ferry naar Oslo vanuit Brevik? En dan Oslo-Bergen rechtstreeks treinen zoals je zei. Dat zou inderdaad mooi zijn. Ik hoop alleen maar dat je niet lang op voorhand moet reserveren en dat er voldoende plaatsen zijn.
Fietsen van Brevik naar Oslo kan natuurlijk ook, maar we doen hetzelfde stuk nog eens bij het rijden van de NSCR vanuit Bergen naar Leuven.
Meneer Zwijn schreef:
wo 31 jul, 2019 23:26
We gaan volgend jaar liefst van Gent(België) naar Brevik(Noorwegen) met de Volvo-boot.
Geniaal, ik had nog nooit van deze verbinding gehoord! Staat zeker op mijn lijstje nu! Ben benieuwd naar je ervaringen.
Shrek schreef:
zo 25 aug, 2019 09:28
Meneer Zwijn schreef:
wo 31 jul, 2019 23:26
We gaan volgend jaar liefst van Gent(België) naar Brevik(Noorwegen) met de Volvo-boot.
Geniaal, ik had nog nooit van deze verbinding gehoord! Staat zeker op mijn lijstje nu! Ben benieuwd naar je ervaringen.
Wij kwamen er mee terug. Zeer goede ervaring. Echt ontspannen reizen. Vol pension, cabine met wc en douche. Een achterdek en twee stroken dek aan stuur- en bakboord om te luchten of te zonnen.