Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rallarvegen Eidfjord - Forum Wereldfietser

Rallarvegen Eidfjord

Helaas, de Rallarvegen zijn nog niet geheel befietsbaar door de sneeuwvelden. Ik ben maar tot Finse gefietst en heb toen de trein naar Myrdal genomen om vandaar al remmend af te dalen naar Flam.
De weg van Geilo naar de Eidjord is voor fietsers afgesloten, als je de borden opvolgt. Er is enorme steenslag bij de klim vanuit de fjord. Drie mogelijkheden; de bus, stiekem door de tunnel, toch het fietspad. Aan een ieder zijn eigen wijsheid.
Zie ook mijn website voor foto's van de steenslag.
Nog steeds niet open. Mogelijk begin juli
https://www.haugastol.no/en/rallarvegen-report
en open! nog maar 1 km sneeuw
Dank voor de tip. Nu nog in Flam zien te komen. Ik zit vlak bij Kauganger op een camping. Iemand tips?
Ik heb destijds vanuit Flåm een ferry naar Leikanger gepakt, van Norled.
Screenshot_20190625-204859_Gallery.jpg
Toen verder gefietst via Dragsvik en Vetlefjorden naar Hellesylt, en daar een boot naar Geiranger genomen. Vanaf daar door naar Trollstigen en vanuit Åndalsnes met de trein naar Oslo gegaan.
Het wordt morgen voor mij Kauganger-Gudvangen met de Ferry. Fietsen of Ferry naar Flam. En dan omhoog. Zin in :D
Done!
Vanuit Flam :shock:
Prachtig prachtig
Wel extra zwaar omdat ze met het pad aan het werk zijn. Overnacht voor Finse en in het zonnetje naar Geilo. Er waren meer bepakte fietsers, sommigen vreselijk zwaar beladen. Allen vanuit Haugestal.
Hopelijk is de route van de zomer beter anders voorzie ik drama's. De filmpjes op YouTube vind ik de route nogal optimistisch weergeven.
Zie ook mijn blog.
Ik ga weer Zuid/huiswaarts. Het was een genoegen :D