Additionally, paste this code immediately after the opening tag: OV en fiets Estland en Letland - Forum Wereldfietser

OV en fiets Estland en Letland

Dit jaar nemen we de boot van Travemünde naar Liepaja.Van daar uit gaan we een rondje Liepaja-Riga-Tallinn fietsen. Vanaf Tallinn willen we de trein of bus terug te nemen naar Liepaja. Zo te zien kan je van Tallinn met de trein of bus naar Riga en vervolgens weer naar Liepaja. Ik heb geen (recente) informatie over OV en fiets in Estland of Letland kunnen vinden. Kan je met de fiets in de trein en/of bus? Moet je reserveren? Gaan de bussen/treinen regelmatig? Wie kan mij aan informatie/websites helpen? Alle info is welkom.
Alvast bedankt. Michael
War wij deden ; Tallin -Helsinki met de boot en de zelfde dag nog de boot Helsinki-Kiel.
Beviel ons erg goed ,ook omdat wij de auto in Travemunde lieten en dan is Kiel nog maar een dag fietsen. Volgens mij vaart Travemunde -Klaipeda ook nog, erg goedkoop.
Groeten van Pier.
Pier, bedankt voor je reactie. Wij hebben de boot al geboekt. Waar in Travemunde heb je de auto laten staan? Gewoon ergens langs de weg?
Groeten, Michael
Net buiten de overvolle camping in de berm van een doodlopende weg, gaat al jaren goed. Niet vol in het zicht op een dorpsplein in Duitsland want dan staat ie na 3 weken tussen de botsauto's en bratwursten. Ach, alles zo een eerste keer. Groeten van Pier.