Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Loire a velo verplaatsing naar startpunt per trein - Forum Wereldfietser

Loire a velo verplaatsing naar startpunt per trein

Hallo en vooreerst een fijn 2020!
In juni willen we de Loire vallei fietsen. De auto in Orleans laten en naar het startpunt in het Westen met de trein. Heeft iemand ervaring met de Loirefietstrein? Doet deze verschillende stationnetjes aan? Willen deze niet in Orleans nemen maar net daarbuiten.
Alvast hartelijk dank!
Patrick
Kijk op: https://www.laloireavelofietsroute.nl/w ... elo-loire/

Helaas staat de dienstregeling van vorig jaar er nog op. Voor 2020 moet nog komen.
Hallo,

van de treinen weet ik niets, maar de fietstocht is prachtig. Vorig jaar in juni de Loire gedaan van Thouaré-sur-Loire tot
Bonny-sur-Loire, prachtig.
Wat ik wel weet is dat collega's die me komen bezoeken zijn, met de fiets hebben meegereden tot Blois, iets voor Orleans, daar op de trein richting Parijs en langs de Loire ook enkele keren gestopt, dus het is mogelijk om net voor Orleans af te stappen, zeker weten.
Ik heb de route op kaartjes , etappes van ong 100 km

Veel geluk
PatrickL,
Hoe het straks precies zit met de treinen is even afwachten, maar met bahn.de kan je in ieder geval al even kijken naar wat er de komende maanden rijdt.
Ik heb even gemakshalve Orleans - St.Nazaire ingegeven en kreeg o.a. de bijgelsoten verbinding + stopplaatsen.
Ik moest wel even opgeven dat ik geen TGV wilde, dit soort reisplanners stuurt je graag met een snellere omweg.
En er is - in ieder geval op 18-02-2020 - ook 's middags een vergelijkbare boemel-verbinding.
Met deze/dergelijke reguliere TER's is de eerste stop ± 20 trein-kilometers ten westen van Orleans.
 
Orleans-StNazaire.png
Orleans - St.Nazaire - 18-02-2020 - bahn.de