Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TNNZ - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

TNNZ

AndreM schreef:
wo 19 feb, 2020 22:19
willem12 schreef:
wo 19 feb, 2020 09:45
Nee
Nou, vooruit delen dan :wink:. Zodat meer mensen er plezier van hebben. Dan is er zelfs een kans dat iemand 'm adopteert en 'm up to date houdt :idea:
Ja ik zeg ook leuke routes :lol: :lol: lekker delen :lol:
Vraag de maker van de route of hij de route wil delen :wink:
DeFiets schreef:
vr 21 feb, 2020 20:21
Vraag de maker van de route of hij de route wil delen :wink:
Goed idee, maar daar was ik zelf ook al eens opgekomen :lol:

viewtopic.php?f=30&t=20404&start=80

Helaas zonder resultaat. Het begint erop te lijken dat ik op een heel groot geheim ben gestuit dat niemand wil delen. :?: :roll: :!: :?:
Beste leden,

Al enige tijd volg ik de verschillende berichten op dit forum. Voornamelijk de heroïsche verhalen rond TNNZ spreken mij erg aan. Klopt het dat ik via Willem12 een route zou kunnen opvragen?

Zijn er verder nog tips? Ik ben van plan om met mijn MTB de route te gaan rijden, wat zijn de ervaringen qua bandenkeuze?

Zelf zit ik te denken aan strandbanden ivm de rolweerstand, is dit een handige keuze?

Alvast bedankt voor de informatie!

Groet,
Boow
Hallo, is het iemand al gelukt om een gpx bestand van de “echte” tnnz te bemachtigen. Zijn erg benieuwd naar de route 8)
goed/slecht plagiaat?
mavave schreef:
za 01 mei, 2021 23:03
goed/slecht plagiaat?
Wat ik heb begrepen is dat een mountainbike liefhebber/forumlid ooit eens een TNNZ route heeft gemaakt, maar dat deze route niet meer bijgehouden/bijgewerkt wordt.
Er kan geen sprake zijn van plagiaat als anderen geïnspireerd door dit idee, het concept TNNZ adopteren, bijhouden en bijwerken.
Het lijkt mij een mooie route, goed gedocumenteerd en hij wordt gedeeld zodat andere fietsliefhebbers er ook plezier aan kunnen beleven. Dat is ook wat waard...