Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe plannen: route Zeewolde - Istanboel - Forum Wereldfietser

Nieuwe plannen: route Zeewolde - Istanboel

Onze 4 maanden reis in Azië hebben we af moeten breken door de coronacrisis. Het was onze eerste fietsreis en fietsen was een manier van ons verplaatsen tijdens een sabbatical.
We zijn gegrepen door het fietsen en dus lonken we naar een rebound van onze toer in Azië. Wanneer? Op zijn vroegst volgend jaar juni/juli maar wellicht zelf een jaar later.
De bestemming? Niet meer ver vliegen en vanaf daar fietsen, maar vertrekken vanuit huis.
We weten nu beter wat we willen met fietsen en waar onze voorkeur naar uitgaat.

We denken zelf aan de route naar Rome met verlenging naar Bari en vanaf daar oversteken naar Dubrovnik om via Montenegro, Albanië en Griekenland naar Istanboel te fietsen. Al naar gelang de omwegen, Detours etc een route tussen de 4.000 en 5.000 km.

De route tot aan Bari staat redelijk beschreven. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen vanaf Dubrovnik. Wie heeft deze route al eens gefietst?

gr

Christel
Christel, ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens en kom daarna met aanvullende vragen.
Christel, ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens en kom daarna met aanvullende vragen.