Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gravel biken door de Spaanse Provincie Cuenca - Forum Wereldfietser

Gravel biken door de Spaanse Provincie Cuenca

Hallo,

Tijdens een doortocht in 2015 had de regio rond het Spaanse Cuenca zo'n indruk op me gemaakt dat ik er absoluut eens terug wou gaan. In oktober 2019 nam ik dan het vliegtuig naar Madrid, om (na het bijwonen van de derby Atlético-Real) richting oosten te trekken over de Via Verde.

Hierbij is het filmpje dat erbij hoort:
https://www.youtube.com/watch?v=_sttbmjIvWI

Woorden om te beschrijven hoe ik me er heb kunnen uitleven zijn bij deze overbodig.

Tot nu toe heb ik altijd overnacht in hotels, maar als er dan al een plek is waar ik het erop zou wagen om te bikepacken met tent of bivvy bag, dan zou het hier wel zijn!
Wederom een prachtig verslag! 👍🏻

Het meest bijzondere in het gebied vond ik de grote kolonies vale gieren. Wat een gigantische beesten zijn dat. Niet gezien?
Thx Flix.

Jawel, ik heb ze wel gezien, en in het bijzonder nabij die cliff.
Daarom dat ik met m'n drone niet te ver van de wand durfde te vliegen, maar uiteindelijk bleken die gieren maar heel gematigd geïnteresseerd...
Heel mooi! Je trips zijn altijd inspirerend!
Genoten, daarna blijven hangen bij en in de andere filmpjes :P
Als ik één tiende zou durven en doen zou ik al blij zijn.

Anja
Erg fraai! Dank voor het plaatsen!
Ik hou toch liever twee handen aan het stuur. :shock:
Maar heel mooie beelden! Bedankt.
Mooi filmpje weer Toffel. Knap gedaan en bedankt voor het delen.
Weer inspirerend filmpje, kijk ze altijd in de winter als ik op de Tacx zit, welke drone heb je gebruikt?
alstro schreef:
ma 18 mei, 2020 23:05
Weer inspirerend filmpje, kijk ze altijd in de winter als ik op de Tacx zit, welke drone heb je gebruikt?
Ik gebruik de DJI Mavic Pro.
Hey Toffel, wat een ontzettend mooie en knap gemaakte video! Ik ben al fan van jouw filmpjes, maar met de drone ga je nu weer een stap verder. Mijn complimenten! 👍

Ik heb ervan genoten, en heb weer nieuwe Spaanse landschappen gezien (beelden waar we in de huidige coronathuisblijfellende alleen maar van kunnen dromen).

Dank voor het maken en delen!

P.S.
Grappige eindshots, vooral de Sisyphus-metafoor 😀
willem.m schreef:
di 19 mei, 2020 14:01
Hey Toffel, wat een ontzettend mooie en knap gemaakte video! Ik ben al fan van jouw filmpjes, maar met de drone ga je nu weer een stap verder. Mijn complimenten! 👍

Ik heb ervan genoten, en heb weer nieuwe Spaanse landschappen gezien (beelden waar we in de huidige coronathuisblijfellende alleen maar van kunnen dromen).

Dank voor het maken en delen!

P.S.
Grappige eindshots, vooral de Sisyphus-metafoor 😀
Thx, Willem!

Spanje heeft zoveel meer te bieden dan de costa's en de grootsteden (die ook wel tof zijn, natuurlijk!!)

De mogelijkheden met een drone zijn enorm. Alleen moet je die dan meesleuren, maar gezien het resultaat is het de moeite waard. En dan is er nog de wetgeving die in elk land verschillend is (en in België zelfs een manier om de mensen geld af te troggelen...)

Groeten.
Wauw, prachtig !
Verrassend mooi gebied ook zeg.
Mooie video, bedankt voor het delen!
Geweldige tocht, je moet wel meerdere dagen na elkaar 3000+ hoogtemeters gedaan hebben, chapeau.
CarlW schreef:
di 26 mei, 2020 16:48
Geweldige tocht, je moet wel meerdere dagen na elkaar 3000+ hoogtemeters gedaan hebben, chapeau.
Enkele keren 2600 hoogtemeters, maar geen enkele keer 3000.
8)
Wat een schitterende tocht, wat een schitterende film.
Je bent echt een Wereldfietser!

PS Prachtig dat 21:9 formaat.
Bedankt voor de prachtige video en de inspiratie.
Kan ik ook ergens een GPX vinden?
Animal82 schreef:
ma 01 jun, 2020 09:21
Bedankt voor de prachtige video en de inspiratie.
Kan ik ook ergens een GPX vinden?
In de YouTube-beschrijving zijn 2 links naar de gpx.
😉
Toffel schreef:
di 02 jun, 2020 09:53
Animal82 schreef:
ma 01 jun, 2020 09:21
Bedankt voor de prachtige video en de inspiratie.
Kan ik ook ergens een GPX vinden?
In de YouTube-beschrijving zijn 2 links naar de gpx.
😉
Aha. Bedankt!