Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Uitstapje van 4 dagen in het "nieuwe normaal". - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Uitstapje van 4 dagen in het "nieuwe normaal".

Terra schreef:
za 06 jun, 2020 17:52
Carl schreef:
za 06 jun, 2020 16:35
Terra schreef:
za 06 jun, 2020 14:41
Ik vind het erg vervelend dat de foto’s niet rechtop worden geplaatst als ik ze upload van mijn mobiel.
Ik zie ook niet hoe ik dat kan veranderen..., iemand?
viewtopic.php?f=23&t=34714&p=363632&hil ... en#p363533

Carl
Ik wordt van dat topic niet echt wijzer. :cry:
Maar het is misschien wel handiger om in dat topic verder te gaan, anders wordt het hier wel erg off topic, en kan iemand met een vergelijkbaar probleem niet zien welke oplossing je zult vinden.💡
Inderdaad, foei dat jullie mijn topic zo aan het vervuilen zijn :shock: .
DaVinci schreef:
vr 05 jun, 2020 16:42
Als je 1x op de foto klikt, dan staat deze recht, tenminste op mijn PC.
Ik heb net een nieuwe PC gekocht met Windows 10. Ze blijven ondersteboven hangen.... :?: ook niet na vergroten.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 01 nov, 2020 18:42
DaVinci schreef:
vr 05 jun, 2020 16:42
Als je 1x op de foto klikt, dan staat deze recht, tenminste op mijn PC.
Ik heb net een nieuwe PC gekocht met Windows 10. Ze blijven ondersteboven hangen.... :?: ook niet na vergroten.
De foto's zijn waarschijnlijk gemaakt met een IPhone. Je moet dan de foto's handmatig rechtzetten op je windows pc voordat je ze plaatst.

Nog wel een vraagje over "teken" kan het zijn dat sommige mensen minder gebeten worden dan andere. Net als met muggen zeg maar.
In mijn ervaring klopt dat. Ik heb nog nooit een teek bij mezelf gevonden, en wij komen toch veel in bos en hoger gras enz.
Op de website van de Stichting Tekenbetenziekten, die zich er denk ik wel in verdiept hebben, staat inderdaad dat dat zo is.
https://www.tekenbeetziekten.nl/voorkom ... tekenbeet/

Het betekent natuurlijk niet dat het niet toch zomaar alsnog kan gebeuren. Ik wordt ook 'nooit' gestoken door muggen en zelden door teken, maar ik heb er toch ooit vier na één wandeling uit mijn benen gehaald. Gelukkig is dat al lang geleden.
Leon schreef:
ma 02 nov, 2020 11:51
Op de website van de Stichting Tekenbetenziekten, die zich er denk ik wel in verdiept hebben, staat inderdaad dat dat zo is.
https://www.tekenbeetziekten.nl/voorkom ... tekenbeet/

Het betekent natuurlijk niet dat het niet toch zomaar alsnog kan gebeuren. Ik wordt ook 'nooit' gestoken door muggen en zelden door teken, maar ik heb er toch ooit vier na één wandeling uit mijn benen gehaald. Gelukkig is dat al lang geleden.
Is idd geen garantie en ook niet iets waar je makkelijk over moet denken, maar was erg verbaasd dat iemand zomaar 10 tekenbeten heeft terwijl ik me niet kan heugen ooit gebeten te zijn. Ook niet door muggen trouwens.

Maar vroeg me idd af of er een relatie was.