Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tips zeeuws/west/oost vlaanderen - Forum Wereldfietser

tips zeeuws/west/oost vlaanderen

Hoi,

straks sta ik op een camping in zeeuws vlaanderen. Zo dichtbij, en toch volkomen onbekend voor mij. Ik heb dan fietsen mee, en beschikking over een auto.

Welke tips kunnen er gegeven worden over de vlaanderense provincies voor dagtochtjes? Ik ben met name benieuwd naar routes en/of natuurgebieden om wat te gravelen, mountainbiken mét kind en wandelen. Het mag wat karakter hebben, welk karakter dan ook.

Benieuwd naar de mening van bekenden van deze regio!
Natuurgebied Het Zwin is niet te missen!

Bij De Panne veel toerisme

Langs de kust richting Breskens veel fietspaden door de duinen en uitzicht over de Westerschelde

Smokkelroutes op de grens met België

Bij mooi weer naar het strand, even op de kaart kijken waar het druk/rustig is, net waar je zin in hebt.

Ik ben opgegroeid aan "de overkant", nabij Vlissingen, dus vaak genoeg geweest :) wij vetrokken thuis met de fiets, over met de pont Vlissingen-Breskens en je fietst zo over de duinen naar België. Mooie herinneringen aan.
mrboot schreef:
vr 17 jul, 2020 12:03
Ik ben opgegroeid aan "de overkant", nabij Vlissingen, dus vaak genoeg geweest :) wij vetrokken thuis met de fiets, over met de pont Vlissingen-Breskens en je fietst zo over de duinen naar België. Mooie herinneringen aan.
Nee Nee, Breskens is aan de 'overkant' :D
Zulke smokkelroutes aan de grens spreken me wel aan. Zijn dat landwegen etcetera zonder een echte functie as we speak? Is dat een beetje te crossen?