Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hanzeroute fietsen - Forum Wereldfietser

hanzeroute fietsen

De Hanzeroute gaat in deel 1 van Zaltbommel naar Lubeck. In deze volgorde zijn ook gps tracks beschikbaar. Ik wil deze route graag fietsen van Lubeck naar Zaltbommel. (dus andersom) Heeft iemand laatstgenoemde route beschikbaar.

Ik heb zelf geen idee hoe ik deze route kan omkeren.

Vriendelijke groeten,

Bert Kaspers
Dat kan online met https://www.gpsvisualizer.com/convert_input en dan kiezen voor advanced options.
Daar moet een vinkje bij reverse. Wel oppassen in steden, want reverse houdt geen rekening met eenrichtingsverkeer.
Zelf keer ik de route meestal om met behulp van Mapsource.

OoK met mijn Garmin Oregon 600 Kan het, daarin zit de optie 'track omkeren'

Veel fietsplezier op deze mooie route.

Jan
Precies, op een etrex kan het ook eenvoudig, soms heb je dan wel te maken met 1-richtingswegen waar je niet in/door kan, maar over het algemeen goed te doen. Of websites hier rekening mee weten te houden is ook maar de vraag.
_Peter_ schreef:
wo 05 aug, 2020 23:03
Precies, op een etrex kan het ook eenvoudig, soms heb je dan wel te maken met 1-richtingswegen waar je niet in/door kan, maar over het algemeen goed te doen. Of websites hier rekening mee weten te houden is ook maar de vraag.
Oh ik ben blij dat ik dit lees, gebruik al jaren een etrex 30 maar had deze functie nog nooit gevonden; terwijl het vooral bij routegeleiding best handig is :oops:

Ik doe het normaal gesproken via Basecamp, maar soms vergeet ik dat :oops:
Ik doe niks bijzonders: ik fiets de paarse streep gewoon de andere kant uit.
Wim schreef:
do 06 aug, 2020 14:06
Ik doe niks bijzonders: ik fiets de paarse streep gewoon de andere kant uit.
Dat is inderdaad ook mogelijk, alleen kom je dan steeds verder van de finish af, en soms is het toch wel handig om te weten hoever het nog is, al is het maar in dagen.