Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Veloroute du Soleil van Benjaminse - Forum Wereldfietser

Veloroute du Soleil van Benjaminse

Graag wil ik de eerste 2 weken van september deze route fietsen.Zijn er op dit moment genoeg bed en breakfast adressen op deze route voor mij persoonlijk.Ik ben alleen.en ben in voor goedkope opties.Verder wil ik terug met de trein tot Maastricht of Breda,Gaat dit ook makkelijk in deze tijd .Eindpunt is Avignon
We zouden, voor corona, dit deze zomer gedaan hebben. In maart ben ik bezig geweest met etappes maken met B&B’s maar dat was op het noordelijke stuk (boven Beaune) niet overal even eenvoudig. Had ook wel een beetje te maken met onze wens om in grotere steden een overnachting of rustdag te plannen.

Goede ervaringen met https://www.chambres-hotes.fr/. Bij veel B&B’s kan je ‘s avonds een warme maaltijd krijgen, tenminste als je dat een dag van te voren regelt. Je eet dan wat de pot schaft. Is erg goed voor je Franse taal.

Overweeg Soetens- of Caminofietstransport voor je fiets terug naar NL. Geeft je veel meer vrijheid met je treinreis.
Mijn plan was deze route afgelopen mei uit te proberen. Dat ging natuurlijk niet door en ik vrees dat hetzelfde ook gaat gelden voor september dit jaar.
Ik heb mijn plan om binnenkort op de fiets heen en weer naar Parijs te gaan ook afgezegd.