Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets in het vliegtuig - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fiets in het vliegtuig

Officieel dus wel met tas of doos, maar banden hoeven niet leeg. In Eindhoven was een tas of doos niet verplicht maar moesten de banden wel leeg. Hoe dat op Weeze gaat weet ik niet.[/quote]

Even denken....Ryanair verlpicht je niet de fiets in doos of hoes te pakken, maar ven later...officieel dus wel.
Ik ga wel informeren in Weeze.

Mijn fiets is ca 12 jaar oud en kan nog wel een kras verdragen. Noppenfolie zou perfect zijn en banden hard laten helemaal. Fietspomp meesjouwen is ook zo'n gedoe.

Bedankt allemaal!

Ga er maar van uit dat je een fietspomp mee moet nemen Jos.....het meeste grondpersoneel laat je fiets niet het vliegtuig ingaan met volle banden. Sowieso handig een pomp :wink:

Je hebt ook kleintjes hoor!

Blanche schreef:Ga er maar van uit dat je een fietspomp mee moet nemen Jos.....het meeste grondpersoneel laat je fiets niet het vliegtuig ingaan met volle banden. Sowieso handig een pomp :wink:

Je hebt ook kleintjes hoor!
Ja, maar met die kleintjes krijg ik een band nooit echt kei en keihard. Wel met een ouderwetse.
Heb je nog een aanrader voor een pomp? Een kleintje waar je een band hard mee oppompt, zonder dat je een half uur aan het zwoegen bent.