Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsvakantie België-Zwitserland - Forum Wereldfietser

fietsvakantie België-Zwitserland

deze zomer (2008) rijden mijn broer en ik met de fiets naar Zwitserland (het Wallis gebied). Vorig jaar deden we dit ook en nu willen we dit nog eens doen. Om een beetje variatie te brengen zouden we graag een andere route fietsen.
Wij fietsten toen een zelfgemaakte route: Aalst (daar wonen we) - Reims - Gray - Ornans - Sion

Zijn er mensen die al naar Zwitserland gefietst hebben vanuit België? Zoja, mag ik dan jullie route eens weten?:)

Groeten

Robin

Ik ben nog niet naar Zwitserland gefietst, maar ik ga dit in de krokusvakantie doen en tijdens mijn planning heb ik verschillende routes gevonden. Om even op te sommen, de routes richting Rome en Venetië gaan langs Zwitserland.

Als je wil kan ik je de gps routes sturen die ik gevonden heb.

Hey Robin,

als je een beetje verder kijkt bij Europa, zie je dat mijn vriendin en ik plannen aan het maken zijn om deze zomer naar Italië te fietsen. Je moet maar eens lezen en dan zal je zien dat we bijna, of helemaal, door Wallis zouden fietsen.

Misschien kan dit je al wat helpen.

Groetjes,

Wannes

Bedankt beiden.
In jouw topic wannes staat vrij veel info, daar kan ik al veel mee;)

Als er nog mensen zijn die een route hebben die niet op de site staat, posten he;)