Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 10 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
Hoi Lars,
Ik kan me helemaal voorstellen dat je toch wel graag naar Nederland wilt. Hopelijk gaat het snel lukken. Ik duim voor je & voor je tenen! Mocht je in de tussentijd nog wat afleiding nodig hebben in de vorm van tijdschriften, boeken, muziek e.d. laat het dan vooral horen. Ik denk dat een groot deel van de wereldfietsers je met liefde wat zaken toestuurt!
Hou je haaks!!!

Groetjes Karlijne
Hoi Lars,

We duimen ons hier een slag in de rondte. Kom snel terug naar Nederland en met de rest van je tenen en een zo schoon mogelijk bot!

Groeten,

Jurgen, Barbara en de jongens.
Duim duim duim duim duim duim niet meer tenen weg duim duim duim schoon bot duim duim duim duim duim duim duim duim
Ik duim zeker voor je Lars. Heb je verhaal net helemaal gelezen en dat is toch wel extreem.
Sterkte en we staan hier allemaal voor je klaar met mentale steun.
Shit man, that sucks. Thumbthumbthumbthumbthumbthumbthumb...!
Man wat een tegenslag, sterkte.
Uiteraard duimen we voor je Lars, nogmaals veel sterkte!

Rob en Sien
Hoi,

Ik denk dat gedurende de 5 weken dat k plat lig in het ziekenhuis dat ik een kilo of 4 a 5 ben kwijtgeraakt.
En sinds gisterochtend in een klap nog eens een kilo of 4
( zou een voet en een half been zoveel wegen ? )

...

Idd, voet en half been moest geamputeerd worden.

Hoe ik me voel ?

Prima, geen pijn en met een onderbeenprothese valt goed te leven.

Waar ik me een beetje zorgen over maak is dat de 3 verschillende bacterieen die nog steeds in mijn bot eo rondhuizen en die moeilijk te bestrijden zijn met antibiotica en schoonmaakoperaties.

Waarvan ik er morgen weer een heb.
Dan nog een op dinsdag.

En donderdag ....

VLIEG ik naar huis !!!!!!!

Eindelijk :-)
Met Air France rechtstreeks vanaf Santiago naar Parijs.
Er wordt in het vliegtuig een stretcher ingebouwd voor mij.
En 3 dagen eerder wordt er een nederlandse zeer kundige verpleegster gestuurd, hij of zij moet dan een dag rust hebben hier alvorens samen met mij terug te kunnen vliegen.
Naar Parijs dus en vanaf Parijs per ambulance naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam.

Kan niet wachten tot ik weer thuis en en hopelijk, vurig wensend, biddend, kaarsjes brandend en al wat maar mag helpen, hopelijk kunnen ze in mij geboortestad de bacterieen bestrijden en mijn knie behouden ...

Als dat zou kunnen zou ik de gelukkigste mens op aarde zijn !

Lieve groetjes Lars
Jeetje Lars....klote!
Laat snel weten op welke kamer je ligt, dan komen we op bezoek.

Een hele goede reis en tot snel!

Douwe en Blanche
lars de wit schreef:Hoi,

Ik denk dat gedurende de 5 weken dat k plat lig in het ziekenhuis dat ik een kilo of 4 a 5 ben kwijtgeraakt.
En sinds gisterochtend in een klap nog eens een kilo of 4
( zou een voet en een half been zoveel wegen ? )

...

Idd, voet en half been moest geamputeerd worden.

Hoe ik me voel ?

Prima, geen pijn en met een onderbeenprothese valt goed te leven.

Waar ik me een beetje zorgen over maak is dat de 3 verschillende bacterieen die nog steeds in mijn bot eo rondhuizen en die moeilijk te bestrijden zijn met antibiotica en schoonmaakoperaties.

Waarvan ik er morgen weer een heb.
Dan nog een op dinsdag.

En donderdag ....

VLIEG ik naar huis !!!!!!!

Eindelijk :-)
Met Air France rechtstreeks vanaf Santiago naar Parijs.
Er wordt in het vliegtuig een stretcher ingebouwd voor mij.
En 3 dagen eerder wordt er een nederlandse zeer kundige verpleegster gestuurd, hij of zij moet dan een dag rust hebben hier alvorens samen met mij terug te kunnen vliegen.
Naar Parijs dus en vanaf Parijs per ambulance naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam.

Kan niet wachten tot ik weer thuis en en hopelijk, vurig wensend, biddend, kaarsjes brandend en al wat maar mag helpen, hopelijk kunnen ze in mij geboortestad de bacterieen bestrijden en mijn knie behouden ...

Als dat zou kunnen zou ik de gelukkigste mens op aarde zijn !

Lieve groetjes Lars
Dit moet gewoon lukken Lars, blijf erin geloven!
Nondeju.

Sterkte man. Wel fijn dat je bijna naar huis mag.

( en ik maar zeuren tegen mijn vrouw over een pijntje hier en daar :oops: )
Shit, ik zo gehoopt dat dit niet nodig was. Sterkte Lars.
Wim
Tjonge zeg.

Ik heb heel veel bewondering voor jou, en de manier hoe je hier mee om weet te gaan.

Ik hoop van harte dat de ellende nu echt over is, en dat die rot bacteriën het onderspit delven.
Klote joh!

Pistorius heeft een vacature opengesteld als Knuffelprothesedrager, maar die hoef je echt niet in te vullen. Misschien krijg je wel een even gave prothese!

Stuur zeker even je kamernummer door! Dan kom ik even langs.

Sjirk
Fijn dat je weer naar huis mag, jammer van de rest.

Misschien dat wat van dat vies Nederlandse bier helpt tegen de bacterie.

Sterkte....
Je zegt, Lars: Als dat zou kunnen zou ik de gelukkigste mens op aarde zijn!

Wat een enorme kracht en goede moed bezit je. Ik bewonder dat. Met deze frisse bloemies wens ik je toe dat je de gelukkigste mens op aarde wordt ;-) Goede reis naar huis!

Afbeelding
Alle goeds...
Wat heerlijk dat je terug mag / komt, dat zal in ieder geval, ondanks alles, erg fijn zijn om naar uit te kijken! Goede reis!
Yvon
Bij alle tegenslag is het fijn dat je weer naar huis komt Lars! Wens je goede terugreis en kom je gauw eens opzoeken.
Roel
Ik heb juist te horen gekregen wat het lot Lars heeft toebedeeld en kon het niet geloven..

veel sterkte, joh.. maar jou kennende zul je niet veel wereldfietser evenementen moeten missen.

Weet iemand in welk hospitaal/kamer Lars momenteel verblijft in Santiago. Ik volg momenteel ongeveer dezelfde route die hij volgde, maar had graag ff terug gegaan om hem een bezoek te brengen.

Toffie
Sterkte Lars! ( Hoef ik je eigenlijk niet te wensen want je bent al BERESTERK)

Peter.