Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bolivia: luchthaven - petrol - Forum Wereldfietser

Bolivia: luchthaven - petrol

Hallo,


een paar kleine vragen over Bolivia.

- Weet iemand of je gemakkelijk kunt fietsen van de luchthaven van Santa Cruz de la Sierra naar het stadscentrum of toch beter met het openbaar vervoer?

- Weet iemand of je in Santa Cruz gemakkelijk aan goede petroleum kan geraken voor ons campingvuurtje. Of moeten we gewoon bij een tankstation langs gaan?

- Ik zoek nog een eenvoudig hostelletje in het centrum van Santa Cruz om de eerste nacht door te brengen. Dit is het enige logement dat we vooraf vastleggen. Iemand een suggestie?

Groeten,
Sabien
Dag Sabien,

Ik verbleef in residencial Bolivar, pal in het centrum. Een prettig hostel. Fijn personeel en je fiets staat veilig. Vanuit het hostel kun je lekker wandelen door het centrum. Ook 's avonds voelt het veilig.
Fietsen vanaf het vliegveld is piece of cake. Je fietst zo de stad in. Volgens mij was het ongeveer 18 km naar het centrum. Dichter bij het centrum wordt het steeds drukker, maar goed te doen met de fiets.
Er zijn legio werkplaatsen en benzinestations om benzine te halen.

Groet

Erik
Bedankt Eric !