Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bolivie - Forum Wereldfietser

Bolivie

Hallo allemaal,

We fietsten zeven weken in juli en augustus door Bolivië. Een reis vol variatie: van het warme Santa Cruz naar de barre condities op de altiplano, over de glinsterende Salares, te voet naar de top van de hoogste berg van Bolivië, de Sajama. Spectaculaire afdalingen en eindeloze beklimmingen in de Zuid-Yungas met als toemaatje The Most Dangerous Road of the World. Met een paar steden om even te verpozen: Sucre, Potosi, Uyuni en als eindpunt La Paz.

Ik ben volop bezig met het maken van een verslag voor de organisatie Wegwijzer. In januari wordt mijn website aangevuld.

Mocht je ook van plan zijn om naar daar te fietsen, en je hebt nu al vragen. Laat maar komen.
Moet een heel mooie reis geweest zijn, en ik zie uit naar het verslag, maar als ik zo eens naar de plaatjes van de Sajama kijk, lijkt me toch heel sterk dat je naar de top van die vulkaan gefietst bent. (Het is trouwens Bolivia en geen Bolivie, misschien wel handig voor in je verslag)
alma schreef:(Het is trouwens Bolivia en geen Bolivie, misschien wel handig voor in je verslag)
In België heet Bolivia Bolivië. En waar Nederlanders Indiaas zeggen, zeggen Belgen vaak Indisch.