Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets huren in Chiang Mai / Thailand - Forum Wereldfietser

Fiets huren in Chiang Mai / Thailand

Ha fietsers, ik wil in december de Mae Hong Son loop in noord Thailand gaan fietsen.
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om m'n eigen fiets mee te nemen.
Weet iemand of er in Chian Mai een mogelijkheid is om een goede fiets te huren?

Alvast bedankt voor de info!
Gertjan
Misschien dat je hier wat aan heb

http://www.chiangmaichimes.com/fun-game ... iking.html

Shane
Tnx!
en deze verhuurt ook fietsen!Gekopieerd van de fietsvakantiewiki!

Chiang Mai Biking is een Nederlands bedrijf met recreationele fietsexcuries voor alle leeftijden.
www.chiangmaibiking.com


Arno
Hi,

Ik zag die link inderdaad ook op wiki (grote kans dat ze die er zelf op hebben gezet, maar goed) :

http://www.bangkokbiking.com/nl-program ... loot.phtml

Heeft iemand ervaring met deze partij en deze fietsen?

Groeten!
CACTI BIKE
94/1, Singharat Road, Chiang Mai
Tel: 053 212 979
Mobile tel: 089 757 9150
Email: cactibikes@hotmail.com
Vraag naar Mr. Sak
Hallo allemaal, de partij in bkk en chm zijn partners van elkaar.

Ik heb in Chiang Mai een fiets gehuurd. Is een nederlandse eigenaar getrouwd met een thaise, Fokke van Egmond.

Fiets heb ik opgehaald bij zijn huis net buiten Chiang Mai. Hij heeft hier een hele verzameling staan, degelijke mountainbike achtige fietsen in verschillende framematen. Je kunt nog voor verschillende banden en zadels kiezen. Ik kreeg een pompje, reserveband en een sleutelsetje mee. Kortom prima service.

Check wel even de remblokjes als je in de bergen gaat fietsen, ik heb de mijne vandaag vervangen. Tijdens de vaak steile afdalingen moet je vanwege het slechte wegdek vaak meer remmen als je liefs is.

Ik fiets op het moment de Hong Mae Son loop.

Groeten,
Gertjan

Twitter.com/worldcycler
Wij hebben 5 jaar geleden fietsen gehuurd via www.clickandtravelonline.com in Chiang Mai.
Etienne heeft goede mountainbikes, verder ook goede kinderfietsen, aanhangfietsen en zelfs een fietskar.
Je kunt alleen de fietsen bij hem huren maar hij kan ook een hele leuke toer voor je samenstellen, daarnaast heeft hij nog excursies van 1 tot een paar dagen.
Wij hebben toen zelf een 10 daagse fietstour gedaan met onze kinderen rond Chiang Mai over hele mooie kleine weggetjes, langs tempels en leuke kleine accommodaties.

Etienne zelf is een enthousiaste Belg, getrouwd met een Thaise.

Groet,
Ingrid
We hebben tot 2 x toe mountainbike's gehuurd bij Cactibikes in Chiang Mai. Eigenaar Mr Sak. Is ons beide keren heel goed bevallen. Eventuele bagage die je niet wilt meenemen kan daar achterblijven. Als het een beetje meezit krijg je goeie Trek fietsen mee. Hij gaf ons reserve onderdelen mee die we, indien niet gebruikt, bij terukomst weer konden inleveren. Doe Mr Sak de groeten van ons.