Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietstocht lhasa-kathmandu mei 2011 - Forum Wereldfietser

fietstocht lhasa-kathmandu mei 2011

Wij zijn op zoek naar fietsmaatjes voor een fietstocht van Lhasa naar Kathmandu in mei 2011. Wij gaan georganiseerd met een kleine groep (max 10) en veel vrijheid.
De organisatie die wij daarvoor reeds hebben gevonden, vraagt een minimum van 4 fietsers om deze reis te organiseren. Interesse? http://www.defietstoerist.nl/index.php? ... Itemid=375
Ik heb interesse in een dergelijke fietstocht maar dan in de periode september/oktober. Er is een organisatie die al vanaf 2 personen een reis kan organiseren tegen een aantrekkelijke prijs. ik wil hierover wel eens in overleg
Ik heb ook interesse in een dergelijke fietsreis in de periode september/oktober maar de NL organisaties geven nog geen gegarandeerd vertrek. Ik heb geen commerciele bedoelingen maar zie wel mogelijkheden om met een kleine groep een dergelijke reis te laten organiseren.
Wie heeft interesse?
Is zo'n georganiseerde reis tegenwoordig echt de enige manier om daar binnen te geraken??
Deze tocht staat sowieso bovenaan mijn fietslijstje en ik heb wel interesse voor oktober-november. Maar weet niet zeker of ik wel in groep kan reizen na al mijn solo-uitstapjes.. Ik doe nogal graag mijn eigen goesting op reis.
Ik heb ook zeker interesse in deze tocht. Op dit moment ben ik nog in in zuid-Malaysia. Als er iets georganisseerd wordt dan hoor ik het graag.
Fedde

www.theturningwheel.org
Wellicht wat laat voor mei 2011, maar ik wil deze tocht komend oktober 2012 gaan maken.
Hoe is het bevallen met een organisatie?
Ik heb veel alleen gefietst of met een maat, en zie 'georganiseerd' gaan echt asl de laatste optie. Maar als vluchten naar Lhasa en van Kathmandu ook allemaal geregeld kunnen worden, is het wellicht de moeite.

Maar er zullen ook genoeg mensen zijn die alleen gefietst hebben over de Friendship Hwy.
Ik zie alle info tegemoet.

Groet,
Martin Langevoord
Deze fietstocht zal in sept/okt 2013 weer georganiseerd worden. Er zijn inmiddels al 8 aanmeldingen, max. aantal is 12. zin om mee te gaan? meld je snel aan!
http://www.defietstoerist.nl/index.php? ... Itemid=375

Jolanda en Roel