Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Himalaya Crossing in de winter. - Forum Wereldfietser

Himalaya Crossing in de winter.

Graag zou ik meer info willen over Lhasa Kathmandu in de winter.

Ik heb het niet over de reguliere route maar de offroad route die paralel aan de friendship highway loopt.

Ik weet dat het mogelijk is om de Himalaya over te steken in de winter. Zijn er hier mensen die dat al hebben gedaan??

Zelf beschik ik over een meer dan uitstekende conditie. Over Lhasa Kathmandu (lhasa-Shigatze onverhard over de Shogula pas 54-5500m) heb ik 9 dagen gedaan.

Ik vraag me alleen af of bijvoorbeeld de vliegvelden ed wel open zijn.

Iedere aanwijzing helpt.

Mvgr

Tim
Wow Tim, da's geen kattepis. Succes ermee.

Heb je de internationale forums bezocht?
www.bikeforums.net
Duitse fora
He Tim, wij fietsten deze offroad variant in mei en dat was best koud en met sneeuw hoor. Succes. Mart
@bikelike daar ga ik even zoeken bedankt,

Van mijn mountainbike vrienden in Nepal kreeg ik te horen dat er wel eens mensen in de winter de himalaya zijn over gefietst.

Na een sneeuw winter in Nederland is de droom alleen maar sterker geworden. In ieder geval is lhasa airport in de winter open. maar de belangrijkste vraag is hoe het met eten zit.

@mart heb je toevallig ook ergens je reisverhaal staan??

gr tim
hé flyweight, hou me maar op de hoogte van je winterfietstocht!
Speel ook al een tijdje met het idee van een fietstocht met sneeuwkettingen.. Lijkt me nog eens een avontuur!

groeten!
Ben ook geinteresseerd. Even afkoelen na de hitte van de tropen. Mag ook in het vroege voorjaar.
Fedde
www.theturningwheel.org