Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Houayxai naar chiang mai - Forum Wereldfietser

Houayxai naar chiang mai

Hoi, 27 februari moet ik laos uit en heb ik nog tot 12 maart, dan vlieg ik terug uit bangkok. Normaal ging ik nog even relaxen in zuid thailand maar nu heb ik niet veel zin in heel het gesleur met de fiets. Ik zou nu eerder richting chiang mai fietsen. Is deze route een beetje leuk fietsen en welk traject zouden jullie aanraden? Groeten
Fret schreef:Hoi, 27 februari moet ik laos uit en heb ik nog tot 12 maart, dan vlieg ik terug uit bangkok. Normaal ging ik nog even relaxen in zuid thailand maar nu heb ik niet veel zin in heel het gesleur met de fiets. Ik zou nu eerder richting chiang mai fietsen. Is deze route een beetje leuk fietsen en welk traject zouden jullie aanraden? Groeten
Langs de Thaise kant van de Mekong naar de Gouden Driehoek. Zo dicht mogelijk langs de grens van Birma fietsen naar Doi Mae Salong en naar Tha Thon en dan via zoveel mogelijk kleine weggetjes afzakken naar Chiang Mai. In Chiang Mai neem je de nachttrein naar Bangkok.
Bedankt bert, dan koop ik aan de grens wel een kaart en zoek ik het wel verder uit. Aan guesthouses geen gebrek vermoed ik?