Additionally, paste this code immediately after the opening tag: van Delft naar Japan - Forum Wereldfietser

van Delft naar Japan

Wie heeft er ervaring met de oversteek van Rusland naar Japan?

Voor alle duidelijkheid, ik fiets van Delft naar Japan, einde Rusland moet ik nog in Japan zien te geraken over het water.

o ja, ik ben werkloos dus heb alle tijd.

Een havenstad daar opzoeken en dan proberen met een vrachtschip? Of zo iets?

Ik wil beslist niet vliegen.

Ronald van Rodenstein schreef:Wie heeft er ervaring met de oversteek van Rusland naar Japan?

Voor alle duidelijkheid, ik fiets van Delft naar Japan, einde Rusland moet ik nog in Japan zien te geraken over het water.

o ja, ik ben werkloos dus heb alle tijd.

Een havenstad daar opzoeken en dan proberen met een vrachtschip? Of zo iets?

Ik wil beslist niet vliegen.
Hi Ronald,

In 2005 ben ik ook van plan om vanuit Nederland naar Japan te fietsen. Momenteel ben ik drukdoende met het inwinnen van informatie. De volgende link is wellicht bruikbaar voor de ferry van Rusland naar Japan
http://www.snowjapan.com/e/general/japan-guide-2.html
Wellicht kunnen we contact houden, zodat we informatie met elkaar kunnen uitwisselen?

Groetjes,

Ralph
Ronald van Rodenstein schreef:Wie heeft er ervaring met de oversteek van Rusland naar Japan?

Voor alle duidelijkheid, ik fiets van Delft naar Japan, einde Rusland moet ik nog in Japan zien te geraken over het water.

o ja, ik ben werkloos dus heb alle tijd.

Een havenstad daar opzoeken en dan proberen met een vrachtschip? Of zo iets?

Ik wil beslist niet vliegen.
Ferry Russia <---> Japan

Fushiki Vladivostok
From July until the first week in October a twice-monthly ferry service operates between Fushiki, near Toyama on the Japan Sea Coast, and the Russian port city of Vladivostok. One-way tickets cost between ¥25,200 and ¥88,800 with discounts of 10% on return fares. The journey takes approximately 40 hours. Please contact the following agency for further information.

Toyo Kyodo Kaiun
4F Shuwa-Sakurabashi Bldg
4-5-4 Hachobori
Chuo-ku
Tokyo
Japan
Tel. +81 (0)3 5541 7511
Fax. +81 (0)3 3552 7322

Wakkanai Korsakov
From mid-July until the end of September the East Japan Sea Ferry Company operates a regular service between Wakkanai, on the northern tip of Hokkaido, and the Russian port of Korsakov. Fares for the 8-hour journey range from ¥20,000 to ¥30,000 one-way. Please contact the East Japan Sea Ferry Company for further information.

East Japan Sea Ferry Company
1-4-1 Kaiun
Wakkanai 097-0023
Hokkaido
Japan
Tel. +81 (0)162 23 3780
Fax. +81 (0)162 23 6730
Email. saharin.w@kaiferry.co.jp

East Japan Sea Ferry Company
9F Tsutai Building
11-1292 4 jo- Nishi
Chuo-ku Minami
Sapporo 064-0804
Japan
Tel. +81 (0)11 518 2780
Fax. +81 (0)11 418 2783
Email. info@kaiferry.co.jp

East Japan Sea Ferry Company
C/- Sakhalin Fantastic Ltd
154 Lenina Str
Yuzhno-Sakhalinsk
Sakhalin 693000
Russia
Tel/Fax. + 7 4242 42 0917
Email. sfl@bgtelecom.ru

Hi Ronald,

Wanneer ben je van plan vanuit Nederland te vertrekken?

Groetjes,

Ralph
Ralph schreef:
Ronald van Rodenstein schreef:Wie heeft er ervaring met de oversteek van Rusland naar Japan?

Voor alle duidelijkheid, ik fiets van Delft naar Japan, einde Rusland moet ik nog in Japan zien te geraken over het water.

o ja, ik ben werkloos dus heb alle tijd.

Een havenstad daar opzoeken en dan proberen met een vrachtschip? Of zo iets?

Ik wil beslist niet vliegen.
Hi Ronald,

In 2005 ben ik ook van plan om vanuit Nederland naar Japan te fietsen. Momenteel ben ik drukdoende met het inwinnen van informatie. De volgende link is wellicht bruikbaar voor de ferry van Rusland naar Japan
http://www.snowjapan.com/e/general/japan-guide-2.html
Wellicht kunnen we contact houden, zodat we informatie met elkaar kunnen uitwisselen?

Groetjes,

Ralph
Hi Ronald,

Jammer dat je destijds geen contact met me hebt opgenomen.
Het was een mooie fietstrektocht naar Japan in 2005.
Kijk voor meer informatie en foto's op mijn homepage http://members.home.nl/fietsvakantiepagina

Groetjes,

Ralph