Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen Buon Ma Thuot, Pleiku, Ta Lu in Vietnam - Forum Wereldfietser

Fietsen Buon Ma Thuot, Pleiku, Ta Lu in Vietnam

Ben me aan het oriënteren op fietsen in Vietnam in januari/februari 2015.
Wie kan me vertellen of het te doen is op de fiets van Buon Ma Thuot over weg 26 naar de kust, Ninh Hoa?
Weet iemand ook hoe het met wegnr. 14 gesteld van Buon Ma Thuot via Pleiku naar Ta Lu, Da Nang?
En mocht je informatie over guesthouses hebben op bovenstaande routes ben ik ook heel blij.
Loes
Beste Loes,

wij hebben de afgelopen winter in zo azie gefietst. Wij oa van Hoi An naar Buon Ma Thuot. Mooie weg. alles asfalt. Niet veel verkeer. Vooral het eerste stuk is mooi. Later richting de koffiegebieden wat saaier. Veel rubberplantages.
Genoeg geusthouses onderweg. Elke plaats groter dan het kleinste dorp heeft wel een of meer. Was geen probleem. Vaak keus en prima.

Weg 26 weet ik niks van.

Wij zijn op weg naar het zuiden wel verdwaald bij weg 28 ten zuiden van Gia Nghia. Die weg loopt niet door. Daar is een groot stuwmeer gekomen. Er is een nieuwe mooie weg meer naar het zuidwesten. Deze was prima maar stond bij ons niet op de kaart.
Highway 1 moet je vermijden. te druk.
Wij reden toen vaak op digitale kaart van maps with me. Hierdoor veel kleine wegen die je anders lastig vindt.
Wij vonden Vietnam fantastisch. Geniet ervan.

Groet
Joris
www.buurma.nl
Joris, dank je wel. Heel bruikbare informatie.
Loes