Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video | Wakhan - een fietsreis over de Pamirs - Forum Wereldfietser

Video | Wakhan - een fietsreis over de Pamirs

Video dagboek
Snapshot Wakhan

-
een fietsreis over de Pamirs, langs de Afghaanse grens in Tajikistan naar Kirgizstan

Wij waren ff fietsen. Dertien maanden van Mongolië over de Himalaya door het voormalige Tibet naar ZO Azië, van Oman via Iran naar Armenië en tot slot van Oezbekistan via Tajikistan naar Kirgizië. Tijdens deze reis heb ik natuurlijk gefilmd. Video dagboeken die we onderweg draaiden, monteerden en deelden met vrienden en familie thuis. Snapshot Wakhan gaat over het laatste gedeelte van onze reis. Een reis over het Pamir gebergte, langs de grenzen van Afghanistan door de Wakhan vallei naar Kirgizië.

Voor een betere versie (HD) klik rechtsonder op de naam Vimeo. Tip, luister met koptelefoon - veel plezier!



Bron
gaaf filmpje - erg mooi gemonteerd!
Alweer zo'n mooi filmpje, Blanche.
Heb bewondering voor iedereen die door dit soort landschap fietst.
Prachtig en inspirerend filmpje Blanche!
En wat een bijzonder mooie Yurt zo vol in beeld :D

Jan
Wat een voorrecht om daar te zijn. Prachtig filmpje. Had nog veeeeeel langer mogen duren :)
Dank jullie! 8)

@Jan - ik had nog een veel mooiere Afghaanse met veel meer borduurwerk - maar die is niet geworden omdat er cementzakken naast lagen - die met de fiets is leuker.

@Friso - dat had niet eens gekund. Uiteraard heb ik beeld afgekeurd en niet gebruikt. Maar ik heb in die regio erg weinig gefilmd - de tocht was soms best zwaar en filmen was dan wel het laatste waar ik aan dacht. Was daarom eigenlijk erg blij verrast in de montage dat ik er toch nog dit van heb kunnen maken. Er zijn trouwens zat andere filmpjes van die wereldreis en andere om je kijkgraagte tegemoet te komen. Klik op de link Filmpjes onderaan dit bericht :wink:
Ha Blanche,

Mooi! En heel herkenbaar :wink:

Gudrun
Gudrun schreef:Ha Blanche, Mooi! En heel herkenbaar :wink: Gudrun
Haha ja dat zal best wel - jullie fietsten een paar dagen achter ons ;-)